پنجشنبه 9 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای جمعی از زندانيان، در همبستگی با کارگران و معلمان، هرانا

خبرگزاری هرانا - جمعی از زندانيان و زندانيان سياسی-عقيدتی زندانهای رجايی شهر، اوين و اروميه در اقدامی خودجوش در حمايت از کارگران و معلمان دست به اعتصاب غذا می زنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در يک حرکت خودجوش تعدادی از زندانيان محبوس در زندانهای رجايی شهر، اوين و اروميه با هدف همبستگی با معلمان و کارگران از تاريخ ۱۱ ارديبهشت ماه همزمان با مناسب روز جهانی کارگر دست به اعتصاب غذا می زنند که در بعضی موارد اين اعتصاب به صورت دو روزه و تا پايان روز معلم ادامه خواهد داشت.

اين زندانيان هدف خود از اين اقدام را همراهی با قشر زحمت کش کارگر و همينطور معلمان فرهيخته که طی يکسال اخير متحمل فشار زيادی شده اند اعلام کرده اند و اميدوارند با اين اقدام بتوانند افکار عمومی را در حمايت از کارگران و معلمان تنوير کنند.

لازم به توضيح است خبرگزاری هرانا در راستای حفظ امنيت زندانيان با توجه به وجود سابقه بدرفتاری با اين دسته از زندانيان و تحمل نشدن اقدامات آنها از سوی نهادهای امنيتی مستقر در زندان از ذکر نام آنان معذور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016