دوشنبه 13 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشگر فيروزآبادی: مفسدان اقتصادی به هزار نفر هم نمی‌رسند، ايسنا

رييس ستاد کل نيروهای مسلح گفت: توسعه اقتصادی کشور و رشد و بالندگی ايران اسلامی بدون ريشه‌کن کردن مفسدين و مفاسد اقتصادی امکان‌پذير نيست.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) سردار سرلشکر بسيجی سيدحسن فيروز‌آبادی اظهار کرد: مواضع قاطع مقام محترم رياست قوه قضاييه حضرت‌آيت‌الله صادق آملی در سالروز صدور فرمان هشت‌ ماده‌ای رهبر عزيز و فرماندهی محترم کل قوا در امر مهم و حياتی مبارزه با مفسدين و مفاسد اقتصادی موجب دلگرمی و خوشحالی ملت عزيز و فرزندان غيور ملت در نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: گروهی اندکی که شمارگان آن‌ها به هزار نفر هم نمی‌رسد، با غارت بيت‌المال و حيله‌ها و رابطه‌های غيرقانونی مفاسد بزرگ اقتصادی را مرتکب شدند که آثار زيانبار جرم آن‌ها موجب بروز مشکلات برای عامه مردم و محرومان و مستضعفان، اين ولی نعمتان انقلاب را فراهم آورده است.

وی افزود: ما از مواضع قاطع و جديت رياست محترم جديد قوه قضاييه برای تحقق منويات رهبر بزرگوار انقلاب حمايت می‌کنيم و اميدواريم با ارائه يک برنامه زمان‌بندی شده در دوره‌ای کوتاه و مناسب مفسدان، محکوم و حقوق ملت به بيت‌المال برگردانده شود و راه بر مفسدان آتی بسته گردد؛ چراکه توسعه اقتصادی کشور و رشد و بالندگی ايران اسلامی بدون ريشه‌کن کردن مفسدان اقتصادی امکان‌پذير نيست.

عضو شورای عالی امنيت کشور ادامه داد: ما خواهان اجرايی کردن فرمان هشت‌ ماده‌ای و منتظر نتايج نورانی آن برای کشور و انقلاب و اسلام هستيم.

وی افزود: دعای رزمندگان اسلام و خانواده‌ معظم شهيدان و جانبازان و آزادگان و پاسداران امنيت و خانواده‌های آنان پشتيبان چنين اقدامی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016