جمعه 20 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشگر فيروزآبادی: اوباما را جز گرگ‌ها نمی‌دانم، ايلنا

ـ تهديد ايران از سوی آمريکا مفهومی ندارد
ـ آمريکا بيش از آن که برای ايران تهديد نظامی باشد برای روسيه و چين تهديد است
ـ نيروهای ما در سايت‌های امنيتی استکبار و رژيم اشغال قدس نفوذ می‌کنند


ايلنا: رئيس ستاد کل نيروهای مسلح گفت: آمريکا بيش از آن که برای ايران تهديد نظامی باشد برای روسيه و چين تهديد است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، سرلشگر فيروزآبادی در حاشيه مراسم بزرگداشت يازدهمين سالگرد شهيد صياد شيرازی در جمع خبرنگاران گفت: امروز در همه جای دنيا ايرانيان را به عنوان قهرمان و پيروز در برابر جنگی که استکبار به آنها تحميل کرده، می شناسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به برگزاری اين مراسم گفت: بزرگداشت شهيد صياد شيرازی و ۹۰ شهيد دفاع مقدس، بزرگداشت رزم و دل‌آوری‌های همه ملت ايران و پاسداشت مجاهدت‌های همه رزمندگان و بسيجيان است.
فيروزآبادی با بيان اينکه کار و همت فرماندهان شهيد در جنگ قابل اندازه‌گيری نبود و ذر‌ه‌ ذره خاک اين مملکت گواه همت و کار مضاعف اين فرماندهان است، به نامگذاری سال ۸۹ بعنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف اشاره کرد و گفت: بهترين الگوها و فرهنگسازی برای کار و همت مضاعف، شهيد صياد شيرازی و ديگر شهدا هستند.
وی افزود: همت مضاعف بدون ايمان و روحيه انقلابی و توسل به شهيدان به دست نمی‌آيد.
رئيس ستاد کل نيروهای مسلح ادامه داد: امروز نيروهای ما در سايت‌های امنيتی استکبار و رژيم اشغالگر قدس نفوذ می‌کنند و تحليل‌های روز آنها و دروغ‌پردازی‌های آنها را بدست می‌آورند که به دليل داشتن روحيه انقلابی است.
وی در خصوص اضهارات اخير مقامات آمريکايی با بيان اينکه آمريکايی‌ها ۳ دسته‌اند که ۲ دسته آنها قائل به تهديد نسبت به ايران نيستند، ادامه داد: تنها يک دسته که همان جنگ‌طلب‌های سابق و همراهان بوش پدر و پسر بودند هستند معتقد به تهديد هستند که البته برخی از آنها نيز از اين موضع برگشته‌اند.
فيروزآبادی با بيان اينکه تهديد آمريکا يک تهديد نظامی صرف نيست، گفت: در حقيقت يک امری آمريکا را تهديد ‌می‌کند که آمريکا نيز به خاطر آن ايران را تهديد می‌کند، ولی غافل از اينکه اگر دست به حرکتی بزند آن تهديد چند برابر می‌شود، به طوری که اگر مشکل اقتصادی دارد آن مشکل بيشتر شده، اگر به فکر امنيت اسراييل است اسراييل منهدم می‌شود و اگر مشکل نفت منطقه را دارد تسلط مسلمين بر نفت بيشتر می‌شود. بنابراين تهديد از جانب آمريکا برای ايران مفهومی ندارد.
رئيس ستاد کل نيروهای مسلح ادامه داد: اين موضوع را نه تنها من بلکه خود کارشناسان و موسسات امنيتی آنان نيز می‌دانند.
وی با بيان اينکه روس‌ها و چينی‌ها نيز به موازات ما به آمريکا و تهديدات آمريکا نگاه می‌کنند، افزود: البته درست است که روس‌ها وچينی‌ها مثل ايران رهبری فکری معنوی و انقلابی مردم جهان را در اختيار ندارند، اما با همان ديد سرمايه‌داری، پيشرفت اقتصادی و درجه بندی‌های اقتصادی جهانی هم آمريکارا رقيب خود می‌دانند. ضمن اينکه اين کشور را تهديد نظامی هم می‌دانند.
وی تصريح کرد: آمريکا بيش از آن که برای ايران تهديد نظامی باشد برای روسيه و چين تهديد است، اما روسيه وچين مايل نيستند اين تهديد را دقيق ببينند.
فيروزآبادی تصريح کرد: ما در ارتباطاتی که با آنها داشتيم گفتيم که تهديد آمريکا تهديد سرمايه‌داری جهانی و جلسات مخفی و مخوف فراماسونری است و تهديد يک حکومت ليبرال در واشنگتن و آقای براون در انگليس نيست، جريان مخوفی است که جهان را می‌بلعد.
وی با بيان اينکه هر کشور مستقلی در جهان که راهبردی جز راهبر آمريکارا داشته باشد برای آمريکا تهديد و متقابلا مورد تهديد آن کشور است، گفت: تهديد آمريکا بالذات است نه بالعرض و بالمحاسبه.
رئيس ستاد کل نيروهای مسلح با بيان اينکه آمريکا يک گرگ بين‌المللی و ساير استکبار هم دندان‌های آن هستند، افزود: البته بنده شخصا اوباما را جز آن جريان گرگ‌ها نمی‌دانم بلکه او را يک سياه‌پوست مستضعف با ريشه شرقی که تحصيلات حقوقی دارد و در دلش هم ذره‌ای عطوفت و محبت نسبت به انسان‌ها دارد، می‌شناسم که در بند زنجيرهای مکرری که صهيونيست‌ها به پايش بسته‌اند، است و چه بسا حاضر باشد هر آنچه را که دارد بدهد تا آن مقام را از او نگيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016