جمعه 17 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازرسی کشتی‌های تجاری به مقصد تنگه هرمز توسط يگان های نيروی دريايی جمهوری اسلامی، فارس

خبرگزاری فارس: بازرسی از کشتی‌های عبوری در معابر منتهی به تنگه هرمز و خليج فارس توسط ناوشکن‌ها، ناوچه‌های تيم‌های عمليات ويژه و تکاوران دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران انجام شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس اعزامی به منطقه عمومی رزمايش دريای ولايت ۸۹ در ادامه مرحله دوم اين رزمايش، بازرسی از کشتی‌های عبوری با اقتدار کامل توسط ناوشکن‌ها، ناوچه های موشک انداز تيم های عمليات ويژه، و تکاوران دريايی انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عمليات در راستای ايجاد امنيت و آرامش در معابر وصولی منتهی به تنگ هرمز و خليج فارس به مرحله اجرا در آمد که رزمندگان ارتش با اقتدار اين عمليات را انجام دادند.
معاون عمليات نيروی دريايی ارتش با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: يگان‌های شناور نيز ضمن گشت و مراقبت در محورهای تعيين شده نسبت به اسکورت کشتی‌های عبوری اقدام کردند که اين عمليات با پشتبانی بالگردهای شناسايی از ناو شکن ها، ناوچه‌ها و ديگر يگانهای شناور سطحی همراه بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016