چهارشنبه 22 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: هرکس در گوشه‌ای از ايران پارتی بازی کند،عضو دولت من نخواهد بود، ايلنا

- دست‌هايی که ده‌ها ميليارد تومان را بردند و اکنون پررويی می‌کنند و آنها را باز نمی‌گردانند،دولت مصمم است اين دست‌ها را از ريشه قطع کند
- استکبار جهانی از خر شيطان پايين بيايد


ايلنا: رئيس‌جمهور به استکبار جهانی توصيه کرد که از خر شيطان پايين بيايد و مثل انسان‌های سالم کنار ملت‌ها برپايی عدالت ودوستی و محبت زندگی کنند.
به گزارش خبرنگار ايلنا از ياسوج ‏، محمود احمدی‌نژاد که به استان کهکيلويه و بوير احمد سفر کرده است پيش از ظهر امروز در ديدار با مردم ياسوج اظهار داشت : استکبار جهانی برای به ثمر نشاندن اهداف خود در نيويورک طراحی کرده بود، هرچند که آن طراحی با هدايت امام زمان (عج) و ايستادگی مردم ايران اسلامی در هم شکست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد : پيش از حضور در نيويورک با کشورهای زيادی صحبت کرديم آنان می‌گفتند دل ما با شماست، اما قدرت آمريکا قدرت شکست ناپذيری است و‌ کسی نمی‌تواند تصميمات آنها را بشکند و می‌گفتند در نيويورک کاری از دست ما بر نمی‌آيد آنان به باور رسيده بودند که نمی‌شود جلوی آمريکا ايستاد.
احمدی‌نژاد با بيان اين موضوع که در طول تاريخ تا امروز تنها دو يا سه کشور از آمريکا در نيويورک انتقاد کرده بودند، خاطرنشان کرد : وقتی که نام شما ملت ايران در آن کنفرانس بيان شد اين باور غلط در تمامی اذهان شکست و مطمئن باشيد از امروز به بعد شما شاهد خواهيد بود که دولت‌ها وملت‌ها در برابر زورگويی‌های ناحق خواهند ايستاد.
رئيس‌جمهور تاکيد کرد: حادثه نيويورک در واقع کليد سکوت آمريکا و زورگويی‌های دولت استکبار جهانی است.
احمدی‌نژاد افزود: درآينده نزديک شاهد شکست سيطره اهريمنی آمريکا اين شيطان بزرگ خواهيم بود و اين سيطره از همه جهان برچيده می‌شود.
وی گفت: عده‌ای کشورها همه ارزش‌های دنيا را برای خودشان می‌خواهند و رای ديگران هيچ نمی‌خواهند، در حالی که خودشان ديکتاتورترين ديکتاتور‌ها هستند، ندای دمکراسی سر می‌دهند و از سويی صداها هزار مردم بيگانه را می‌کشند و ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند.
رئيس‌جمهور در ادامه شرايط جهان به نفع انديشه‌های ملت ايران و به نفع عدالت‌خواهی و پاکی اين ملت در حال تغيير دانست و يادآور شد: قدرت های بزرگ جهان يکی پس از ديگری در حال فروپاشی هستند.
وی ادامه داد: دوران زورگويی و امپراطوری به پايان رسيده و اينکه استکبار جهانی بيايد و کشوری را تصرف کند و يک ميليون و سيصد و پنجاه هزار مردم آن را بکشد ، تمام شده است.
احمدی‌نژاد به استکبار جهانی توصيه کرد که از خر شيطان پايين بيايد و مثل انسان‌های سالم کنار ملت‌ها برپايی عدالت ودوستی و محبت زندگی کنند.
وی خاطرنشان کرد: از اشغالگران عراق و افغانستان می‌خواهيم که هر‌چه زودتر منطقه را ترک کنند و به حفظ نگهداری مرزهای خود و آبادانی کردن کشورهای خود باشند و اگر به اين تصميم دلسوزانه ملت ايران دقت نکنند دست ملت ايران و همراه ديگر ملت‌های اسلامی سيلی به آنها خواهد زد که راه خانه‌ خود را نيز گم می‌کنند.
احمدی‌نژاد منطق ايران را منطق صلح دوستی دانست و به کشورهای اشغالگر هشدار داد که اگر فکر می‌کنيد با تهديد کردن ملت ايران آنان را به عقب نشينی وادار می‌کنيد بدانيد که مردم کهگلويه و بويراحمد حسرت يک ميليمتر عقب نشينی را بر دلتان خواهند گذاشت.
وی گفت: اگر بخواهيد با زبان زور صحبت کنيد و به قول خودتان قطعنامه صادر نماييد قطعنامه‌هايتان پشيزی ارزش ندارد.
احمدی‌نژاد تاکيد کرد: استکبار جهانی در تلاش است که حق استفاده از انرژی هسته‌ای و فناوری نوين را به طور اختصار برای خود و چند کشور حامی‌اش نگهدارد و بقيه محروم باشند، در حالی که ايران اسلامی به پشتوانه امام زمان (عج) ومردم ايستاده در برابر توطئه‌های استکبار از اين حق مسلم خود کوتاه نخواهد آمد.
رئيس‌جمهور در ادامه گفت: ساخت ايران خدمت به بشريت، تقويت جبهه عدالت و آزادگی، ايجاد اميد و نشاط در دل ملت‌ها بوده و اين ماموريتی بزرگ برای همگان است.
وی ساختن ايران اسلامی را وابسته به چند عامل عنوان و خاطرنشان کرد: همراهی دل‌ها و انديشه‌ها، ‌کار و تلاش واجرای عدالت مهمترين عوامل ساخت ايران اسلامی است، هرچند که شيطان همه تلاشش را برای جلوگيری از از اجرای عدالت به کار می‌گيرد.
احمدی‌نژاد اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها از ملزومات اجرای عدالت عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای درست اين طرح همه ايران را آباد خواهيم نمود.
وی با بيان اين موضوع که اگر طرح هدفمند کردن يارانه‌ها به درستی اجرا شود شاهد از بين رفتن فقر در کشور خواهيم بود، يادآور شد: ملت ايران مثل هميشه هوشيار باشند که دست‌هايی در کار است که نمی‌خواهد اين طرح اجرا شود ، هر‌چند که دولت برای اجرايی شدن آن مصمم است.
رئيس‌جمهور تصريح کرد: دست‌هايی که ده‌ها ميليارد تومان را بردند و اکنون پررويی می‌کنند و آنها را باز نمی‌گردانند و اکنون دولت مصمم است اين دست‌ها را از ريشه قطع کند و قطع می‌کند.
وی در ادامه از تخصيص ۲۰۰ ميليارد تومان قرض‌الحسنه برای کارآفرينی بر استان کهگلويه و بويراحمد خبر داد و اظهار داشت: با تخصيص اين اعتبار بسياری از مشکلات بيکاری اين استان حل می‌شود.
احمدی‌نژاد گفت: متاسفانه برخی به من گفته‌اند فلانی پارتی بازی را در اين استان ريشه کن کن و بنده خادم شما می‌گويم هرکس درگوشه‌ای از ايران اسلامی ودر هر رتبه‌ای که می‌خواهد باشد پارتی بازی نمايد عضو دولت من نخواهد بود.
وی در ادامه گفت: متاسفانه در جهت اجرای عدالت بعضی گروه‌ها و خانواده‌هايی که برای خودشان امتياز مطلق می‌خواهند و فکر می‌کنند ملت بايد بنده آنها باشد از بانک‌ها امتيازاتی را دريافت کرده‌اند اينان مطمئن باشند که دولت تمام تلاش خود را برای اجرای عدالت در اين زمينه به کار خواهد گرفت و به آنان نيز اعلام کنيم که تلاش‌های مذبوحانه آنان برای انحراف اجرای عدالت به جايی نخواهد رسيد.
احمدی‌نژاد معتقد است دولت نهم و دهم پاکترين دولت بعد از انقلاب اسلامی بوده است و آنانی که از اول انقلاب امتيازات ويژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند که رقم بالايی نيز می‌باشد و اکنون بعد از ده‌ها سال نمی‌خواهند جوانان اين ديار دارای شغل باشد، دولت از موضع خود عقب نشينی نمی‌کند.
رئيس‌جمهور در پايان کهگلويه و بويراحمد را پايتخت طبيعت ايران اسلامی دانست حقيقت اين است که مردم کهگلويه و بويراحمد سرآمد و عصاره همه ملت ايران هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016