پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادران سه تبعه‌ آمريکايی زندانی ويزای خود را برای سفر به ايران دريافت کردند، ايسنا

مادران سه تبعه آمريکايی که به دليل ورود غيرقانونی به خاک جمهوری اسلامی ايران بازداشت شده‌اند با مراجعه به محل سفارت پاکستان در واشنگتن دفتر حافظ منافع ديپلماتيک ايران در آمريکا، ويزاهای خود را برای سفر به ايران و ملاقات با فرزندانشان دريافت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خارجی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، مادران اين سه آمريکايی پس از دريافت ويزای خود در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کردند که بسيار هيجان‌زده هستيم، از اين اقدام خرسنديم و از اين‌که به آنجا سفر خواهيم کرد خوشحاليم، اين لحظه لحظه بسيار هيجان‌انگيزی برای ما است.

مادران اين سه آمريکايی گفته‌اند، آماده هستند پس از دريافت ويزا هرچه سريع‌تر به ايران سفر کنند.

به گزارش ايسنا، منوچهر متکی وزير امور خارجه کشورمان پيش از اين از صدور ويزا برای مادران اين سه تبعه آمريکايی که چندی پيش به دليل ورود غيرقانونی به خاک ايران بازداشت شده بودند، خبر داد.

رامين مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نيز در اين رابطه با بيان اين‌که اين اقدام،‌ اقدامی انسانی است، گفت: هرچند که ما عمل متقابل انسانی در مقابل اتباع خودمان از سوی آن‌ها مشاهده نکرديم و متأسفانه حتی در حادثه‌ای که پيش از اين در آمريکا رخ داده بود و فرزند سفير دايم کشورمان در نيويورک به علت بيماری که داشت در بيمارستانی در واشنگتن بستری بود، دولت آمريکا از صدور ويزا برای مادر وی خودداری کرد و در نهايت فرزند وی مرحوم شد.

مهمان‌پرست ابراز اميدواری کرد که برخوردهای انسانی بيشتر مورد توجه مقامات آمريکايی قرار ‌گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016