جمعه 24 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم انفرادی عبدالله يوسف‌زادگان، دانشجوی المپيادی، پس از دو ماه بازداشت، کلمه

تاکنون ۱۸۵ دانشجوی المپيادی و تعدادی از فارغ‌التحصيلان مدارس فرهنگ کشور با امضای نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به رياست قوه قضاييه خواستار آزادی فوری عبدالله يوسف‌زادگان شده‌اند و تعداد زيادی از دوستان وی با اتشار يادداشت‌هايی به بازداشت او اعتراض کرده‌اند.


کلمه:عبدالله يوسف‌زادگان با خانواده خود در زندان اوين ملاقات کرد.

به گزارش خبرنگار کلمه يوسف زادگان که با گذشت دو ماه از بازداشت هنوز در سلول انفرادی به سر می‌برد، پس از بازداشت به دلايل نامعلوم به بازداشتگاهی در مشهد منتقل شد و ۲۰ روز پيش مجددا به بند ۲۰۹ زندان اوين در تهران منتقل گشت و بازجويی‌هايش ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته خانواده يوسف‌زادگان وی در سلامت کامل به سر می‌برد اما دچار کاهش وزن شده‌است و در شرايطی که هيچ اتهامی را به خود وارد نمی‌داند از تداوم بازجويی‌های تکرارشونده و ايجاد وقفه در تحصيلات دانشگاهی‌اش ناراضی است.

گفتنی است تاکنون ۱۸۵ دانشجوی المپيادی و تعدادی از فارغ‌التحصيلان مدارس فرهنگ کشور با امضای نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به رياست قوه قضاييه خواستار آزادی فوری عبدالله يوسف‌زادگان شده‌اند و تعداد زيادی از دوستان وی با اتشار يادداشت‌هايی به بازداشت او اعتراض کرده‌اند.

عبدالله يوسف‌زادگاه از نخبگان فرهنگی کشور، دارنده مدال طلای المپياد ادبی و دانشجوی ممتاز کارشناسی ارشد حقوق در دانشگاه علامه طباطبايی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016