یکشنبه 26 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شادی صدر به ۶ سال حبس تعزيری و تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد، رهانا

شادی صدر فعال امور زنان به ۵ سال حبس تعزيری به جهت اقدام عليه امنيت کشور و يکسال حبس تعزيری و تحمل ۷۴ ضربه شلاق به جهت اخلال در نظم عمومی محکوم شد

رهانا: محمد مصطفايی وکيل اين فعال امور زنان از برگزاری دادگاه رسيدگی به اتهامات شادی صدر در روز ۱۸ ارديبهشت ماه خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينکه شادی صدر درخارج از کشور به سر می‌ برد، اعلام کرد که اين دادگاه بدون حضور وی برگزار شد.

به گفته وی اتهامات شادی صدر عبارت بود از:اقدام عليه امنيت کشور از طريق اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنيت عمومی، اخلال در نظم عمومی و تمرد در برابر مامورين.

وکيل شادی صدر از حکم ۵ سال حبس تعزيری به جهت اقدام عليه امنيت کشور و يکسال حبس تعزيری و تحمل ۷۴ ضربه شلاق به جهت اخلال در نظم عمومی و تمرد در برابر ماموران دولت خبر داد.

مصطفايی با بيان اينکه اين حکم امروز در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به وی ابلاغ شده است، افزود: بنده ۲۰ روز مهلت دارم که اعتراضم را به دادگاه ابلاغ کنم که به دليل سنگينی حکم صادره، حتما اعتراضم را اعلام خواهم کرد.

به گفته وی، دستگيری ۳۳ نفر از فعالان زن در روز ۱۳ اسفندسال ۸۵ علت صدور اين احکام بوده است. البته برخی از اين افراد تبرئه شده و برخی ديگر نيز احکام تعليقی داشته‌اند. اما حکم صادر شده برای صدر از سنگين ترين حکم ها بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016