دوشنبه 27 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت‌الله علوی گرگانی: ولايت فقيه ريشه در ولايت خداوند دارد، ايسنا

* نبايد با دشمنان طرح دوستی انداخت
* کسانی که به گفتار خود عمل نمی‌کنند منافق هستند

آيت‌الله علوی گرگانی گفت: نبايد با دشمنان طرح دوستی انداخت و نبايد فريب آنها را خورد، چراکه آنها می‌خواهند عزت ما را از بين ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، آيت‌الله علوی گرگانی در ديدار با جمعی از پاسداران در سخنانی گفت: آنچه در پيشگاه خداوند دارای ارزش و مقام است نيت انسان‌ها است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علوی گرگانی اظهار داشت: همه افرادی که در رکاب پيامبر(ص) کشته شدند شهيد نبودند بلکه عده‌ای با قصد ديگری به ميدان جنگ آمدند و کسانی جزء شهدا به حساب می‌آيند که تنها برای اطاعت از خدا و پيامبر(ص) در اين مسير قدم برداشته‌اند.

وی با بيان اين‌که ارزش بدن به روح است، افزود: کسانی که با بزرگان معاشرت دارند از جنبه روحی، اعتقاد بالايی در آنها بوجود می‌آيد و روح آنها تقويت می‌شود.

اين مرجع تقليد با تاکيد بر اين‌که بايد همواره تقوا پيشه کنيم و عمل صالح انجام دهيم خاطرنشان کرد: کسانی که در گفتار خوب سخن می‌گويند ولی به آنها عمل نمی‌کنند جزء منافقين هستند.

وی ادامه داد: بايد تمامی اعمال را برای رضای خدا انجام داد، ملک دنيا چيزی نيست، آنچه مهم است نيت معنوی است که بايد تنها برای خدا باشد.

علوی گرگانی اظهار داشت: بايد تمام نيازهايمان را درون کشور توليد کنيم، در اين صورت وابسته به غرب نخواهيم بود و اگر چنين نشد آنها درصدداند که همه سرمايه‌های ما را به يغما ببرند.

اين مرجع تقليد با بيان اين‌که ولايت فقيه ريشه در ولايت خداوند دارد تصريح کرد: افتخار می‌کنيم که در نظام ولايی قرار گرفتيم و همه بايد آبروی ولايت و نظام را حفظ و حسن خدماتمان را به اين نظام نشان دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016