سه شنبه 28 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غفوری‌فرد: اجرای هدفمندسازی يارانه‌ها از نيمه دوم سال، با روح قانون مغايرت دارد، ايسنا

يک عضو هيات رييسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که اجرای قانون هدفمندسازی يارانه‌ها از نيمه دوم سال هرچند که ممکن است که غيرقانونی نباشد، اما با روح قانون مغايرت دارد.

حسن غفوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، خاطرنشان کرد که طبق قانون ۱۵ روز بعد از تاييد شورای نگهبان و ابلاغ مجلس، يک قانون بايد اجرا شود؛ لذا انتظار اين بود که دولت اجرای اين قانون را هرچه سريع‌تر انجام دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غفوری‌فرد با اشاره به اين اظهارات اخير رييس‌ جمهور مبنی بر اين‌که دولت قصد دارد از نيمه دوم سال اين قانون را اجرايی کند، گفت: احتمال دارد که اين بحث در جلسه امروز هيات رييسه مجلس مورد بحث و بررسی قرار گيرد.

وی با يادآوری اين‌که در قانون تاريخی برای اجرای هدفمندسازی يارانه‌ها ذکر نشده بود، ادامه داد: قانون در اين زمينه دست دولت را باز گذاشته است. البته وقتی يک قانونی تصويب می‌شود بايد هرچه سريع‌تر به مرحله اجرا برسد.

غفوری‌فرد با تاکيد بر اين‌که البته هنوز دولت رسما اعلام نکرده است که قصد دارد اين قانون را در نيمه دوم سال اجرايی کند، ادامه داد: بايد صحبت‌های دولت را شنيد و پس از آن نظر داد.

اين عضو هيات رييسه مجلس هم‌چنين در خصوص احتمال اجرای قانون هدفمندسازی يارانه‌ها به صورت پايلوت در سه استان عنوان کرد: البته اگر قرار بر اجرای اين قانون به صورت پايلوت باشد به معنی پرداخت يارانه‌ها است نه آ‌زادسازی قيمت‌ها در سطح استان‌های محروم.

غفوری‌فرد در پايان گفت‌وگوی خود با ايسنا، تاکيد کرد که اگر دولت حقيقتا قصد داشته باشد که از نيمه دوم سال اين قانون را اجرا کند بايد گفت که اين تصميم با روح قانون مغايرت دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016