چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مير‌تاج الدينی: هنوز زمان اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها مشخص نيست، ايلنا

- اساسنامه شرکت ملی نفت ۱۷ سال است که بين مجلس و دولت سرگردان است که پيش نويس اين اساسنامه در حال حاضر در شرکت نفت آماده است
- شارژ کردن يارانه‌های نقدی برای دو ماه صورت می‌گيرد.


ايلنا: معاون پارلمانی رئيس‌جمهور درباره زمان اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها گفت: هر زمان که مقدمات اجرايی شدن اين قانون آماده شده است دولت آن را اجرا می‌کند و زمان آن را اعلام می‌کند، اما هم اکنون زمان اجرای اين طرح مشخص نيست و اميدواريم در اولين فرصت ممکن آن را اجرا کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، محمد‌رضا ميرتاج الدينی در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرايی طرح هدفمند کردن يارانه‌ها گفت: يک مرحله از اين طرح که باز کردن حساب يارانه‌ها است مراحل اجرايی‌اش تمام شده و زمان اجرای آن اعلام می‌شود.
وی افزود: شارژ کردن يارانه‌های نقدی برای دو ماه صورت می‌گيرد که اين دو ماه با توجه به سهم هر خانوار از هدفمند‌کردن يارانه‌ها به حساب آنها واريز می‌شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا، مبنی بر اينکه علت ارائه نشدن اساسنامه شرکت نفت به مجلس چيست، گفت: ما هميشه از نظرات مجلس استقبال می‌کنيم و از طرح‌ها و نظرات آنها کمک می‌گيريم، اما اساسنامه شرکت ملی نفت ۱۷ سال است که بين مجلس و دولت سرگردان است و رابطه شرکت نفت و دولت نيز در بحث بودجه است که پيش نويس اين اساسنامه در حال حاضر در شرکت نفت آماده است و با توجه به اينکه اين مساله زمان‌بر است اميدواريم که در اولين فرصت اساسنامه شرکت نفت را به مجلس تقديم کنيم که البته سه ماه نيز فرصت داريم.
معاون پارلمانی رئيس‌جمهور در ادامه درباره زمان اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها گفت: هر زمان که مقدمات اجرايی شدن اين قانون آماده شده است دولت آن را اجرا می‌کند و زمان آن را اعلام می‌کند، اما هم اکنون زمان اجرای اين طرح مشخص نيست و اميدواريم در اولين فرصت ممکن آن را اجرا کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016