پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاييد شش سال حکم حبس مجيد دری، دانشجوی محروم از تحصيل زندانی، بدون ارائه مستندات، جرس

جرس: وکيل مجيد دری، دانشجوی محروم از تحصيل زندانی که در دادگاه بدوی به ۱۱ سال حبس محکوم شده بود، از تاييد شش سال حبس او در دادگاه تجديد نظر خبر داد.

منيژه محمدی به خبرنگار جرس گفت: "مجيد دری در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس به اتهام اقدام عليه امنيت ملی، ۵ سال حبس در تبعيد به شهرستان ايذه با اتهام فعاليت مستمر با گروه نفاق و يک سال حبس به اتهام فعاليت تبليغی عليه نظام محکوم شده بود."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: "در دادگاه تجديد نظر، ماده ۶۱۰ منتفی شد و ۵ سال حبس که به اتهام اقدام عليه امنيت ملی بود، از احکام کاسته شد و ۵ سال حبس در تبعيد و يک سال حبس برای او تاييد شد."

محمدی با تاکيد بر اين که هيچ مستنداتی برای همکاری مجيد دری با سازمان مجاهدين خلق وجود نداشته، عنوان کرد: "در صحبت‌های که با قضات داشتيم، قبول کرده بودند و می‌دانستند که مجيد بی‌گناه است، اما در نهايت رای صادره اين چنين شد."

وکيل مجيد دری دليل يک سال حبس او به اتهام اقدام عليه امنيت ملی را فعاليت‌های وی در شورای دفاع از حق تحصيل عنوان کرد.

مجيد دری، دانشجوی محروم از تحصيل و عضو شورای دفاع از حق تحصيل بود که روز ۱۸ تير ماه سال گذشته بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016