پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشايی: طی ۱۵ سال آينده ميليون ها نفر از مردم دنيا در خدمت ملت ايران قرار می گيرند، مهر

ساری - خبرگزاری مهر: رئيس دفتر نهاد رياست جمهوری با اعلام اينکه نبايد در ايران بيکاری داشته باشيم، گفت: امروزه بايد ميليون‌ها نفر از مردم دنيا در خدمت ملت ايران باشند و اين اتفاق تا ۱۵ سال آينده روی می‌دهد.
به گزارش خبرنگار مهر، اسفنديار رحيم مشايی صبح پنج شنبه در نخستين همايش بزرگ اتحاد اصولگرايان در مسجد شکوهی ساری با اعلام اينکه آمريکايی‌ها در اداره کشور خود با چالش مواجه شدند، بيان داشت: دنيا زبانش به اين نام باز شده است که تغيير سياست‌های آمريکا دردی را دوا نمی‌کند.

رئيس نهاد رياست جمهوری با اشار به اينکه سياست تغيير آمريکا بايد با رضايت ملت ايران باشد، اضافه کرد: امروز ملت ايران بايد در جايگاه بالاتری زندگی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رحيم مشايی با اشاره به سخنرانی رئيس جمهور ايران در سازمان ملل تصريح کرد: هر پنج سخنرانی احمدی‌نژاد در بزرگ‌ترين مجمع سياسی جهان يک حرف و يک منطق داشت و آن ايستادگی در مقابل زورگويی‌های دنيا است.

وی با اشاره به اينکه سخنرانی رئيس جمهور ايران مهم‌تر از سخنرانی رئيس جمهور آمريکا بوده است، شناخت زمان و ضرورت مطالبات بشريت را از سوی احمدی‌نژاد يادآور شد و بيان داشت: انسان هميشه در خسران است و اين خسرانها فرصتيهايی هستنند که از دست می‌روند.

مشايی با تاکيد بر اينکه آمريکايی‌ها بايد منطقه را ترک کنند، اظهار داشت: آمريکايی‌ها هر روز منفورتر می‌شوند و ادامه سياستهای فعلی آنها را منفورتر خواهد ساخت.

رئيس دفتر نهاد رياست جمهوری از خاورميانه به عنوان بهترين منطقه عالم ياد کرد و گفت: رژيم صهيونيستی که البته اکنون چيزی از آن باقی نمانده است، ايجاد شده که منافع قدرت‌های بزرگ چند مليتی را تامين کند.

وی با اشاره به اينکه نبايد در ايران بيکاری داشته باشيم، گفت: امروزه بايد ميليون‌ها نفر از مردم دنيا در خدمت ملت ايران باشند و اين اتفاق تا ۱۵ سال آينده روی می‌دهد.

رحيم مشايی با بيان اينکه ايران زنده است و پايدار می‌ماند، به مقاومت کشورمان در برابر زورگويی‌های عراق و همدستانشان اشاره کرد و افزود: به طور رسمی ۱۴ کشور دنيا در جنگ عراق را کمک کردند و ۴۰ کشور دنيا نيز به طور غيررسمی کمک صدام در جنگ با ايران بودند اما اکنون ايران همچنان مقاوم و پابرجاست.

رئيس دفتر نهاد رياست جمهوری با اعلام خطر برای اهل ايمان به دليل نداشتن آگاهی و معرفت تصريح کرد: اگر تحليل درست از شرايط نداشته باشيم تحت تاثير تحليل دشمن، عمل می‌کنيم.

وی در بخش ديگری از سخنانش با اعلام اينکه مازندران در طول تاريخ توانست پرچم عدالت‌خواهی و گرايش به فرهنگ علوی را بر افراشته کند، تصريح کرد: مازندران در بسياری از زمينه‌ها گوی سبقت را از ديگر مناطق کشور ربوده است.

رحيم مشايی با برشمردن بخشی از فداکاری‌های مازندرانی‌ها در پيروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: لشگر ۲۵ کربلای مازندران در خط شکنی دفاع مقدس پيشگام بوده است و خاطره رشادتهای رزمندگان مازندرانی هميشه در اذهان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016