جمعه 31 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله افراد ناشناس به محمدعلی ابطحی، جرس

جرس: محمدعلی ابطحی، رييس دفتر و معاون پارلمانی سيد محمد خاتمی، مورد حمله برخی از افراد ناشناس قرار گرفت.

آن گونه که ابطحی در صفحه فيس‌بوک خود نوشته است، وی روز گذشته پس از خروج از جلسه‌ای در شهر ری که به مناسبت بزرگداشت «ميرزا جواد تهرانی» برگزار شده بود، مورد حمله چند «لباس شخصی» قرار گرفته است. وی نوشته که اين حمله ابتدا پس از خروج از اين مراسم به وی صورت گرفته است. ابطحی می‌نويسد:«در وسط بزرگراه نزديک حرم يک اتومبيل پرايد جلويم پيچيد و چندين موتور سوار با لگد و کابل و چاقو به اتومبيلم حمله کردند و شيشه‌ها را شکستند و گاز اشک آور به داخل اتومبيلم انداختند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابطحی اين حمله را «وحشيانه» توصيف کرده است. محمدعلی ابطحی از جمله مشاوران محمد خاتمی، در انتخابات رياست جمهوری حامی مهدی کروبی بود. وی پس از راه پيمايی ۲۵ خرداد توسط نيروهای امنيتی بازداشت شد.

ابطحی در نخستين دادگاه برگزار شده حوادث پس از انتخابات، به همراه محمد عطريان فر و عده ای ديگر از فعالان سياسی به اشتباهات خود و اصلاح طلبان «اعتراف» کرد. وی که با قيد وثيقه ۷۰۰ ميليون تومانی از زندان آزاد شده است، چندی پيش از سوی دادگاه بدوی به شش سال حبس قطعی محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016