شنبه 1 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات دادستان تهران با نوری زاد؛ بازگشت نوری زاد به بند عمومی، اعتصاب غذا ادامه دارد، کلمه

پس از ملاقات دادستان تهران، محمد نوری زاد به بند عمومی برگردانده شد. در همين حال اين نويسنده آزاده به خانواده اش گفته است حال جسمی اش بعد از ضرب و شتم رو به بهبود است و از وضعيت مساعدتری برخوردار است اما وی تا زمان آزادی- تا زمان صدور حکم دادگاه تجديدنظر- به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.


پس از ملاقات حضوری خانواده نوری زاد با وی و اظهار نگرانی از وضعيت جسمانی ناشی از ضرب و شتم سه شنبه گذشته، دادستان تهران با محمد نوری زاد در زندان اوين ملاقات کرد.

اين خبر را محمد نوری زاد طی يک تماس تلفنی به خانواده اش داد. خانواده نوری زاد به خبر نگار”کلمه” گفتند پس از ملاقات دادستان تهران، محمد نوری زاد به بند عمومی برگردانده شد. در همين حال اين نويسنده آزاده به خانواده اش گفته است حال جسمی اش بعد از ضرب و شتم رو به بهبود است و از وضعيت مساعدتری برخوردار است اما وی تا زمان آزادی- تا زمان صدور حکم دادگاه تجديدنظر- به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر آقای نوری زاد پس از ملاقات با وی گفته بود: وقتی در ملاقات کابينی آقای نوری زاد را ديدم، لازم نبود که حرفی بزند، سر و وضع آشفته او، خود گويای همه چيز بود. به قصد کشت او را کتک زده بودند، وقتی همسرم می خواست اين واقعه غير انسانی که باورش هنوز برای همه ما دشوار است را تعريف کند، هم او گريه می کرد و هم ما. گفته است دو شبانه روز است که در اعتراض به اين رفتار خشونت آميز لب به آب و غذا نزده است. اگر کسی امروز به داد او نرسد تا دو سه روز ديگر بايد پيکر بی جان آقای نوری زاد را از اوين تحويل بگيريم.

اقدام دادستان تهران در رسيدگی به وضعيت نوری زاد برای جلوگيری از خودسری برخی نيروهای امنيتی حرکتی مثبت ارزيابی می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016