پنجشنبه 6 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۵۰ تا ۶۰ هزار نفر از کارمندان دولت در مرحله اول از تهران منتقل می شوند، مهر

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: معاون توسعه مديريت و منابع انسانی رئيس جمهوری گفت: با وعده های تشويقی که دولت به کارمندان دولت داده احتمال می رود در مرحله اول حداقل ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر از تهران منتقل شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، لطف الله فروزنده دهکردی در پايان سفر به کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتقال شرکتهای دولتی از تهران به استانها،اظهارداشت: کارگروهی به همين منظور تشکيل شده و وزارتخانه ها طی بررسی که با همکاری استانداران با توجه به ظرفيتها و پتانسيلهای استانها انجام خواهند داد، مشخص خواهند کرد چه شرکتهايی به کدام استانها منتقل شود.

وی با بيان اينکه انتقال اين شرکتها در جهت کاهش نرخ بيکاری استانها موثر خواهد بود، افزود: انتقال نهايی شرکتهای دولتی با توافق وزارتخانه ها و استانداريها صورت می گيرد.

فروزنده تصريح کرد: تلاش ما اين است شرايطی را فراهم کنيم تا نيروهای بومی برای انتقال به استانهای خود تمايل بيشتری نشان بدهند و برای موفقيت در اين کار به حمايت استانداران و مديران استانها نياز داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016