شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا رحيمی: انتقال برخی از وزارتخانه ها به خارج از تهران قطعی است، مهر

قزوين - خبرگزاری مهر: معاون اول رئيس جمهور گفت: به منظور تمرکز زدايی از پايتخت برخی از وزارتخانه ها، سازمانها و شرکتها از تهران خارج خواهند شد.
به گزارش خبرنگار مهر در قزوين، محمدرضا رحيمی عصر شنبه در مراسم افتتاح کارخانه شيشه فلوت فارسجين قزوين گفت: برخی از سازمانها از جمله شيلات از تهران منتقل می شوند تا مشکلات اين شهر کمتر شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اظهار داشت: استان قزوين ظرفيت و قابليتهای زيادی دارد و در آينده نزديک تعدادی از اين سازمانها و وزارتخانه ها به استان قزوين منتقل خواهند شد.

رحيمی ادامه داد: دولت دهم قصد دارد کارهای بزرگی انجام دهد و با خدمت بيشتر به محرومان در سالهای آينده بيش از يکهزار و ۵۰۰ طرح مهم را در سراسر کشور به بهره برداری برساند.

وی خاطرنشان کرد: با اتصال راه آهن چين از مسير ترکمنستان به ايران و ادامه آن به ترکيه و اروپاحجم عظيمی از کالاها در مدت ۱۱ روز از ايران به کشورهای اروپايی صادر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016