پنجشنبه 6 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله لباس شخصی ها به دفتر هيئت امنا و موسس دانشگاه آزاد، سرقت مدارک و اسناد، مهر

دفتر رياست هيئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: بيش از ۲۰ نفر از افراد لباس شخصی در ساعت ۳۰ دقيقه بامداد روز پنجشنبه ۶ خرداد ماه با اسلحه با حمله به دفتر هيئت امنا و هيئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر مرکز علوم و فناوريهای پيشرفته به طور غيرقانونی وارد ساختمان فوق الذکر شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر رياست هيئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در نمابری اعلام کرد: اين افراد طی چهار ساعت حضور غيرقانونی همراه با تهديد و دستبند زدن به نگهبانهای ساختمان و بازداشت موقت آنها در محل به تعدادی از واحدهای اداری اين ساختمان ورود کرده و با تخريب و زير و رو کردن کليه وسايل موجود در آن تعدادی از مدارک، اسناد، کيسهای کامپيوتری و اشيای مختلف ديگر را با خود خارج کردند. ليست وسايل خارج شده در اين مرحله نامشخص است.

افراد فوق الذکر با ادعای حضور نماينده دادستان و قاضی و با اظهار مبنی بر داشتن حکم دادستانی اقدامات خلاف فوق را انجام دادند که مراجع قضايی از قبل و تاکنون هيچگونه اطلاع و خبر رسمی به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نداده اند.

دفتر هيئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه آورده است: اقدامات فوق در ادامه تحرکات روزهای اخير عليه دانشگاه آزاد اسلامی و به دنبال اعلام تغييرات غيرقانونی در اساسنامه اين دانشگاه و معرفی اعضای جديد هيئت امنا و همچنين برگزاری تجمعات خلاف تعدادی از افراد لباس شخصی در مقابل دفاتر مختلف دانشگاه آزاد انجام شده است.

دفتر هيئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار رسيدگی عاجل و فوری از مراجع ذيصلاح قانونی و قضايی به منظور رسيدگی و پيگيری فوری اين اقدامات است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016