شنبه 8 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال جواد عليخانی، فعال دانشجويی دانشگاه شهيد چمران اهواز به زندان، دانشجونيوز

جواد عليخانی دانشجوی سال آخر دامپزشکی و فعال دانشجويی دانشگاه چمران اهواز برای اجرای حکم ۳ سال حبس قطعی بازداشت و به زندان اهواز منتقل شد.

به گزارش دانشجونيوز، اين فعال دانشجويی در پاييز سال ۸۶ بازداشت شد و پس از تحمل ۱۱ ماه زندان با قيد وثيقه آزاد شد، در پاييز سال ۸۷ دادگاه انقلاب وی را به تحمل ۵ سال حبس تعزيری محکوم کرد که اين محکوميت در دادگاه تجديد نظر به ۳ سال حبس قطعی کاهش يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسئولين دانشگاه چمران از ابتدای امسال از اخذ واحد اين دانشجو ممانعت به عمل آوردند و پس از حوادث ۱۶ آذر دانشگاه چمران وی را به دو ترم محروميت از تحصيل با احتساب سنوات محکوم و وی را به دانشگاه ممنوع الورود کردند.

مسئولين سازمان زندانها علی رغم پيگيری های مکرر اين دانشجو اجازه انتقال وی را به زندان شهر محل اقامتش (کرج) را صادر نکردند. در حال حاضر اين فعال دانشجويی در بند عمومی زندان اهواز در ميان زندانيان عادی نگهداری می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016