دوشنبه 10 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز انتقال زندانيان سياسی از بندهای مختلف زندان گوهردشت به بند ۳ اين زندان، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران"، برای کنترل و تحت فشار قرار دادن زندانيان سياسی در زندان گوهردشت کرج قرار است که زندانيان سياسی به بند ۳ زندان گوهردشت کرج منتقل شوند.
از روز يکشنبه ۹ خرداد ماه تعدادی از زندانيان سياسی زندان گوهردشت کرج از بندهای مختلف به بند ۳ زندان گوهردشت که معروف به بند کارگری است منتقل شدند.گفته می شود شرايطی مانند بند ۳۵۰ زندان اوين برای زندانيان سياسی زندان گوهردشت که به بند ۳ منتقل خواهند شد بوجود خواهند آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارشات حاکی از آن است که هدف از انتقال زندانيان سياسی به بند ۳ (بند کارگری) زندان گوهردشت کرج برای تحت فشار و کنترل شديد قرار دادن آنها است و همچنين مطلع نشدن زندانيان سياسی از جنايتهايی که بر عليه زندانيان عادی و اسير که در بندهای ديگر روی می دهد می باشد.
روز گذشته زندانيان سياسی منصور رادپور،احمد زيدآبادی و رسول بداقی و امروز ارژنگ داودی از بند ۴ به بند ۳ زندان گوهردشت کرج منتقل شدند.
معلم زندانی رسول بداقی صبح امروز از بند ۳ خارج و گفته می شود به زندان پرديس کرج منتقل شد.
زندانيان سياسی که به بند ۳ منتقل می شوند در حسينيه اين بند نگهداری می شوند اين حسينيه در حال حاضر فاقد امکانات اوليه است. در آن تخت خواب و حتی پوشش مانند پتو وجود ندارد همچنين در حدود ۱۲۰ زندانی عادی در اين بند نگاهداری می شود.
هنوز از هدف و قصد اصلی جابجايها زندانيان سياسی نامشخص است و در اين باره تاکنون هيچ توضيحی به زندانيان سياسی داده نشده است و به صورت ناگهانی به آنها گفته م شود که بايد به بند ۳ منتقل شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016