چهارشنبه 12 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکلای مدافع علی اکبر باغانی، دبير کل زندانی کانون صنفی معلمان، خواستار آزادی او شدند، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی : وکلای مدافع علی اکبر باغانی، دبير کل کانون صنفی معلمان ايران که از ۸ ارديبهشت در زندان است، با تنظيم دادخواستی خطاب به دادستان تهران اعتراض خود را مبنی بر تداوم بازداشت او اعلام کردند.

به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی، پيمان حاج محمودعطار و مصطفی ترک همدانی دو وکيل مدافع علی اکبر باغانی در نامه ای به عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن اعتراض با بازداشت دبير کل کانون صنفی معلمان ايران، صدور قرار بازداشت او را برخلاف قانون دانسته و خواستار سرعت بخشيدن به پرونده موکل خود شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکلای مدافع علی اکبر باغانی خطاب به دادستان نوشته اند که آقای باغانی از اتهامات خود بی اطلاع است و حتی نمی داند پرونده اش در کدام شعبه دادگاه رسيدگی می شود.

علی اکبر باغانی، دبير کل کانون صنفی معلمان ايران، به همراه محمود بهشتی لنگرودی، سخنگوی کانون صنفی معلمان، در روز هشتم ارديبهشت يعنی ۴ روز قبل از روز معلم دستگير و روانه زندان اوين شدند.

خانواده اين دو فعال فرهنگی به تازگی از محل بازداشت آنها در بند ۲۰۹ آگاه شده اند، نسبت به تداوم بازداشت و وضعيت بلاتکليفی آنها ابراز نگرانی کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016