چهارشنبه 12 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت آرش نوری، از متهمان حوادث پس از انتخابات، به ۶ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق، رهانا

آرش نوری از متهمان حوادث پس از انتخابات از طرف شعبه‌ی ۲۶ دادگاه انقلاب به ۶ سال حبس تعزيری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

رهانا: قاضی پيرعباسی قاضی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب بدون توجه به دفاعيات متهم ايشان را به ۶ سال حبس تعزيری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کردند که ۵ سال آن برای اجتماع و تبانی (ماده ۶۱۰) و ۱ سال و ۷۴ ضربه شلاق برای اخلال در نظم (ماده ۶۱۸) است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا، دادگاه آرش نوری در تاريخ ۹ خرداد برگزار شده بود و حکم ايشان ۲ روز بعد از دادگاه به وکيل وی ابلاغ شد.

آرش نوری در تاريخ ۱۹ بهمن در پی يورش ۸ تن از نيروهای اطلاعات سپاه به منزل دستگير و بعد از تفتيش منزل و ضبط بسياری از وسايل ايشان به بند ۲-الف اطلاعات سپاه در زندان اوين منتقل شد.

نوری پس از حدود گذراندن ۲۵ روز انفرادی در سلول‌های بند ۲-الف و ۳ روز ۲۴۰، به بند ۳۵۰ انتقال پيدا کرد و در تاريخ ۲۶ اسفند به قرار وثيغه آزاد شد. وی فارغ التحصيل رشته مهندسی پليمر از دانشگاه اميرکبير است. لازم به ذکر است که ايشان مدير مسئول نشريه گون در زمان دانشجويی نيز بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016