جمعه 14 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش برای جلوگيری از سخنرانی سيدحسن خمينی؛ سيدحسن خمينی: مردم از اين تعداد اندک بيزار هستند، پارلمان‌نيوز

پارلمان‌نيوز:‌ عده‌ای از افراطيون که در جلوی جايگاه سخنرانی سازماندهی شده‌اند مانع از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن خمينی شده‌اند.

به گزارش پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، اين عده با سردادن شعارهای مکرر عليه موسوی و در حمايت از احمدی‌نژاد و رهبر معظم انقلاب برای متشنج کردن فضا در حين سخنرانی يادگار امام راحل در مراسم سالگرد درگذشت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی‌رغم تلاش‌های مذبوحانه اين افراد، يادگار امام راحل با صلابت و در آرامش سخنرانی خود را ادامه داد.

گفتنی است انبوه عاشقان امام راحل در اين مراسم در اعتراض به اين رفتارها صلوات‌های بلندی برای شادی روح امام راحل فرستادند.

سيدحسن خمينی نيز در واکنش به اين افراد گفت: مردم قطعا از اين تعداد اندک که اينگونه شعار می‌دهند بيزار هستند، عده‌ای که تلاش می‌کنند مراسم باشکوه سالگرد امام راحل را به کام مردم تلخ کنند و تا بوده چنين بوده و هنوز بيست سال از رحلت امام نگذشته و خداوند انشالله همه ما رو قرين رحمت خوش قرار دهد.

وی برای جلوگيری از متشنج شدن فضا بر اثر تحرکات عده‌ای از افراد کوته‌بين و افراطی ترجيح داد که سخنرانی خود را نيمه تمام بگذارد.

يادآور می‌شود بعد از حضور رهبر معظم انقلاب در جايگاه، ايشان به گرمی با حجت الاسلام و المسملين سيد حسن خمينی احوالپرسی کرده و با يادگار امام راحل روبوسی کردند.

از سوی ديگر اين تحرکات مذبوحانه موجب ذوق زدگی رسانه‌های حامی دولت شده است!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016