جمعه 14 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنرانی سيدحسن خمينی به دليل شعارهای برخی افراد ناتمام ماند، ايلنا

- توليت آستان مقدس حضرت امام خطاب به اين گروه اندک که با شعارهای خود مانع از سخنرانی وی شده بودند گفت: اميدوارم که با امام محشور شويد
- می دانم که جمعيت بسيار زيادی در بيرون صحن و داخل صحن از اين امر ناراضی هستند.


ايلنا:سخنرانی سيد حسن خمينی در مراسم سالگرد رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامی به دليل تشنج گروهی در صحن داخلی مرقد امام ناتمام ماند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، سيد حسن خمينی که پس از سخنرانی رييس جمهور پشت تريبون برای بيان صحبتهايش قرار گرفت به دليل شعارهای برخی افراد ناتمام ماند و نتوانست آنچه را که برای سخنرانی تدارک ديده بود بيان کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نوه بنيانگذار انقلاب در پايان سخنرانی نيمه تمام خود تنها به اين مطلب بسنده کرد:مردم قطعا از اين تعداد اندک که اينگونه شعار می‌دهند بيزار هستند، عده‌ای که تلاش می‌کنند مراسم باشکوه سالگرد امام راحل را به کام مردم تلخ کنند و تا بوده چنين بوده و هنوز بيست سال از رحلت امام نگذشته و خداوند انشالله همه ما را قرين رحمت خودش قرار دهد.
نوه امام شعارهای داد شده را منتسب به گروه اندکی که در صحن داخلی امام هستند منتسب کرد و گفت:می دانم که جمعيت بسيار زيادی در بيرون صحن و داخل صحن از اين امر ناراضی بوده و من از همه آنان معذرت می خواهم.
توليت آستان مقدس حضرت امام خطاب به اين گروه اندک که با شعارهای خود مانع از سخنرانی وی شده بودندگفت: اميدوارم که با امام محشور شويد.
وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به سالگرد وفات حضرت امام آن را با روز رحلت پيامبر مقاسيه کرد.
سيد حسن خمينی همچنين خطاب به حاضرين گفت: در اين روز جا دارد که از شهدا و فرزندان و از همه کسانی که بر گرده اين جامعه حق دارند ياد شود.
نوه امام همچنين تقارن سالگرد رحلت امام با روز ولادت حضرت فاطمه را به نوعی مبين يک ويژگی بزرگ ذکر کرد.
وی با اين اينکه ؛امام در ديروز روزی به دنيا آمده و در امروز روزی ار دنيا رفته‌اند؛ اين مهم را يک ويژگی بزرگ و ممتاز توصيف کرد.
سيد حسن خمينی درپايان از حاضرين خواست که برای روح امام، خدمتگزاران جامعه اسلامی صلوات بفرستند.
گفتنی است بعد از حضور رهبر معظم انقلاب در جايگاه، ايشان به گرمی با حجت الاسلام و المسملين سيد حسن خمينی احوالپرسی کرده و با يادگار امام راحل روبوسی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016