شنبه 15 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس کل بانک مرکزی: کاهش تورم به نرخ تک‌رقمی ۹.۹ درصد در پايان ارديبهشت ماه، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس کل بانک مرکزی از تک رقمی شدن نرخ تورم در پايان ارديبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: نرخ تورم در دوازده ماهه منتهی به ارديبهشت امسال به ۹.۹ درصد رسيد.

محمود بهمنی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» از تک رقمی شدن نرخ تورم در پايان ارديبهشت ماه خبر داد و گفت: طبق محاسبات بانک مرکزی نرخ تورم در پايان ارديبهشت ماه به ۹.۹ درصد رسيده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش فارس، نرخ تورم در دوازده ماهه منتهی به فروردين ماه سال جاری با ۰.۴ درصد کاهش نسبت به اسفندماه سال گذشته به ۱۰.۴ درصد رسيده بود.
باتوجه به اينکه نرخ تورم در اسفندماه ۱۳۸۸ برابر با ۸/۱۰ درصد بوده است ، روند کاهشی نرخ تورم در ارديبهشت ماه ۱۳۸۹ نيز ادامه يافته است.
بهمنی پيشتر وعده داده بود که نرخ تورم قبل از اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها تک رقمی خواهد شد.

* هنوز تصميمی در مورد انتقال عرضه سکه به بورس نگرفتيم

رئيس کل بانک مرکزی در ادامه در پاسخ به اين سؤال که آيا اخبار منتشر شده به نقل از مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار مبنی بر اينکه بانک مرکزی با انتقال عرضه سکه از بانک کارگشايی به بورس موافقت کرده است تصريح کرد: عرضه سکه در بورس به سادگی نمی‌تواند صورت بگيرد و اين امر از اختيارات بانک مرکزی است.
وی تأکيد کرد: تاکنون بانک مرکزی هيچ تصميمی در مورد عرضه سکه در بورس نگرفته است.
گزارش خبرنگار فارس حاکی است، مسئولان سازمان بورس اوراق بهادار در هفته‌های اخير از موافقت بانک مرکزی در مورد عرضه سکه به بورس خبر داده بودند در حالی که مسئولان بانک کارگشايی هيچ اطلاعی از اين تصميم نداشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016