یکشنبه 16 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير امور خارجه اسرائیل: تركيه در حال پيروي از انقلاب اسلامي ايران است، فارس

وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي در مصاحبه‌اي گفت كه تركيه در اتخاذ رويكردهاي خود در قبال اسرائيل، در حال پيروي از الگوي انقلاب اسلامي ايران است.

به گزارش فارس، "آويگدور ليبرمن " در مصاحبه‌اي طولاني با روزنامه صهيونيستي "يديعوت آحارونوت " درباره موضوعات و حوادث اخيري كه روي داده به اظهار نظر پرداخت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در بخشي از مصاحبه به تغيير رويكرد تركيه در قبال تل‌آويو پرداخت و اوضاع كنوني تركيه را به دوران وقوع انقلاب اسلامي در ايران مرتبط كرد.
وي گفت: اجازه بدهيد خودمان را به دليل رسيدن [امام] خميني به قدرت ملامت كنيم. ايران متحد راهبردي براي اسرائيل بود اما پس از آن چيزي كه روي داد، ايراني‌ها سياست خود در قبال اسرائيل را تغيير دادند.
آويگدور ليبرمن افزود: همان رويكرد نيز توسط تركيه در حال اتخاذ است. حداقل در قبال اسرائيل، تركيه در حال اتخاذ رويكرد مشابهي [با ايران] است. هم اكنون اين موضوع مشخص شده است كه حركت كشتي‌ها [كاروان آزادي] برنامه‌‌اي تحريك‌برانگيز بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016