یکشنبه 16 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت يکی از اساتيد دانشگاه مازندران، هرانا

خبرگزاری هرانا - بر اساس خبرهای رسيده به منابع آگاه دانشجوئی در استان مازندران، استاد طاهری عضو هيئت علمی دانشگاه مازندران چند ماهه اخير را در بازداشت نيروهای امنيتی به سر برده است.

به گزارش دانشجونيوز، طاهری در چند ماه اخير توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده بود ولی به علت عدم دسترسی به منابع آگاه خبری و همچنين تهديد های نيروهای امنيتی استان مازندران، مدت بازداشت وی در زندان اداره اطلاعات مازندران به اطلاع رسانه ها نرسيد. همچنين منابع آگاه گزارش می دهند که اين استاد دانشگاه مازندران هم اکنون دوران بازداشتش را در زندان متی کلای بابل در کنار دانشجويان دربند زندان بابل می گذراند. گفتنی است اين استاد دانشگاه دارای سابقه عارضه قلبی می باشد و وضعيت جسمی وی بسيار وخيم گزارش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين نيز دکتر علی اکبر سروش و احمد ميری از اعضای هيئت علمی دانشگاه علوم و فنون بابل و دانشگاه مازندران توسط وزارت اطلاعات دستگير شده و دوران بازداشت شان را در زندان اداره اطلاعات مازندران و متی کلای بابل سپری کردند.

همچنين گزارش ها از زندان متی کلای بابل حاکی از آن است که ۵ دانشجوی دربند زندان بابل دارای وضعيت نامناسب می باشند و در چند روز اخير از هرگونه تماسی با خانواده های خود محروم شده اند. شنيده ها حاکی از آن است که حال برخی از دانشجويان به علت عدم امکانات بهداشتی نامناسب گزارش شده است.

گفتنی است محسن برزگر، ايمان صديقی، مشفق سمندری، حسين جليل نتاج و نيما نحوی به اتهام اقدام عليه امنيت ملی و تبليغ عليه نظام هم اکنون در حال گذراندن دوران محکوميت شان در زندان متی کلای بابل هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016