پنجشنبه 20 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرانکفورت (آلمان): "اتوبوس همبستگی" در سالگرد جنبش آزادی خواهی در ايران، شنبه ۱۲ ژوئن

هم ميهنان گرامی!
نبرد شجاعانه مردم ايران برای تامين آزادی و دمکراسی در ايران در آستانه نخستين سالگرد خود در ٢٢ خرداد ماه ١٣٨٩ قرار دارد. اين روز توسط ملت به پا خاسته ايران و همه انسان های آزادی خواه جهان گرامی داشته خواهد شد.

مردم مصمم ايران بر آن هستند تا در اين روز به همه جهانيان نشان دهند که علی رغم بازداشت های دسته جمعی، دادگاه های نمايشی، شکنجه، اعدام و شديدترين تهديد ها به مجازات، مقاومت مدنی در جامعه شکل های هر چه تازه تری به خود می گيرد و مبارزه عليه نگهبانان جهل و ستم در ايران همچنان ادامه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مردم ايران چه در داخل و چه در خارج از کشور و با صدا و شعاری واحد، خواست خود را برای برخورداری از آزادی ها و حقوق انسانی خود به گوش همگان رسانيده و از اين طريق حمايت و پشتيبانی نيروهای دمکرات و مردمی در اقصی نقاط جهان را به دست آورده اند. حفظ و گسترش شرکت ميليونی مردم ايران در داخل و خارج از کشور در اين جنبش همگانی وظيفه همه انسان های شريف و نيروهای مترقی و مردمی است.

"کميته همبستگی برای ايران، فرانکفورت" در سالگرد اين جنبش تاريخی همگان را به همراهی و حرکت با "اتوبوس همبستگی" در شهر فرانکفورت فرا می خواند تا با پيوستن به برنامه هايی که در اين روز به همين مناسبت در شهر فرانکفورت برگزار می گردند از آن ها پشتيبانی کرده و ضمن گرامی داشت خاطره شهيدان بی شمار جنبش مردم ايران، پيام آنان را که همانا ادامه مبارزه برای تامين آزادی، عدالت و دمکراسی در ايران است، به گوش همگان برسانند.

"اتوبوس همبستگی" در ساعت ١٤ روز شنبه ٢٢ خرداد ماه ١٣٨٩ (۱۲. Juni ۲۰۱۰) حرکت خود را از محل درب اصلی ايستگاه مرکزی قطار شهر فرانکفورت (Hauptbahnhof) آغاز می کند و برای اعلام همبستگی خود يا انجام برنامه های پشتيبانی کننده از جنبش مردم ايران، در محل های زير توقف می کند:
- Alte Oper
- کنسولگری ايران
- Römerberg
- Hauptwache
- ايستگاه پايانی اين اتوبوس محل Palmengarten است و برنامه ی پايانی آن، شرکت در Licheterfest و جلب توجه افکار عمومی آلمان و نمايندگان مطبوعات حاضر در اين محل می باشد.

گروه "کميته همبستگی با مبارزات دمکراتيک مردم ايران، اشتوتگارت" نيز از اين برنامه پشتيبانی و آن را همراهی می کند.

کميته همبستگی برای ايران، فرانکفورت
http://hambastegi.webhop.org
info@hambastegi.webhop.org


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016