یکشنبه 23 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بابک ساران فرزند زنده ياد اميرحسين حشمت ساران دستگير و به نقطه نامعلومی منتقل شد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" بابک ساران فرزند جانباخته راه آزادی امير حسين حشمت ساران با يورش لباس شخصيها دستگير و به نقطه نامعلومی منتقل شد.

روز شنبه ۲۲ خرداد ماه حوالی ساعت ۲۰:۱۵ بابک ساران ۲۵ ساله و دانشجوی مهندسی عمران و محروم از تحصيل در خيابان فخر رازی توسط موتور سوارهای بسيجی مسجد سجاد که پايگاه بسيج است مورد يورش قرار گرفت و دستگير گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بابک ساران ساعتی قبل از دستگيری بی دليل مورد يورش لباس شخصيها قرار گرفت و او را وحشيانه آماج باتونهای خود قرار دادند که از ناحيه کمر و پا دچار صدماتی شد.

بابک ساران فرزند زنده ياد امير حسين حشمت ساران می باشد که در سال ۱۳۸۷ در زندان گوهردشت کرج پس از تحمل سالها اسارت و شکنجه به قتل رسيد.

نيروهای سرکوبگر بسيج و لباس شخصی در کوچه و خيابانهای تهران با موتورهای خود در حال گشت زدن هستند و به شکار جوانان دختر و پسر می پردازند بخصوص جوانانی که در کوچه های خلوت در حال تردد هستند طعمه اين جنايتکاران عليه بشريت می شوند. گزارشاتی حاکی از دستگيری تعداد زيادی از جوانان در سطح تهران با اين شيوه است.

فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران،يورش وحشيانه ،ضرب وشتم و دستگيری جوانان را محکوم می کند و خواستار دخالت کميسر عالی حقوق بشر و گزارگر ويژه دستگيريهای خودسرانه و شکنجه سازمان ملل متحد برای آزادی بی قيد وشرط دستگير شدگان امروز است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016