سه شنبه 25 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور گسترده مردم تهران و گل باران آرامگاه شهدای راه آزادی، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" بمناسبت سالگرد جانباختگان راه آزادی تعداد زيادی از مردم تهران همراه با خانواده های آنها از بعد از ظهر امروز بر آرامگاه شهدا حاضر شدند و با نثار گل و روشن کردن شمع نسبت به آنها ادای احترام کردند

روز سه شنبه ۲۵ خرداد ماه از حوالی ساعت ۱۷:۰۰ با حضور خانواده های شهدا و تعداد زيادی از مردم تهران مراسم گراميداشت سالگرد جانباختگان راه آزادی مردم ايران در بهشت زهرای تهران در حال برگزاری است و همچنان سيلی از مردم تهران بسوی آرامگاه آنها روان است. مردم با حضور برهر کدام از آرامگاهها با قرار دادن شاخه های گل و روشن کردن شمع نسبت به آنها ادای احترام می کنند و ياد و خاطره آنها را گرامی ميدارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز سالگرد تعدادی از جان باختگان راه آزدی مردم ايران است که اسامی تعدادی از آنها به قرار زير می باشد محرم چگينی، رامين رمضانی و سهراب اعرابی می باشند.

از طرفی ديگر از ظهر امروز انبوهی از نيروهای سرکوبگر برای ايجاد جو رعب و وحشت و در سطح بهشت زهرا مستقر شدند. عمده تجمع نيروهای سرکوبگر بر آرامگاه جانباختگان را ه آزادی می باشد. نيروهای ويژه سپاه پاسداران (لباس شخصيها) بصورت گسترده ای در ميان مردم حضور دارند و برخوردهای وحشيانه نسبت به حاضرين دارند.

نيروهای سرکوبگر ولی فقيه علی خامنه ای حساسيت زيادی بر روی موبايل ها دارند و کسانی که حتی قصد جواب دادن به تلفنها ی خود دارند مورد يورش نيروهای ويژه سپاه پاسداران (لباس شخصيها) قرار می گيرند. برخوردهای آنها تحريک آميز،خشن و ضد انسانی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016