چهارشنبه 2 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح يک فوريتی معتبر بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه آزاد، ايلنا

در مقدمه اين طرح تاکيد شده است مصوبه اخير مجلس با توجه به آنکه شمول آن در مورد يک موسسه جايگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی را زير سوال می‌برد، مخالف نظرات حضرت امام و مقام معظم رهبری است و وجاهت قانونی ندارد.


ايلنا: طرح يک فوريتی معتبر بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی تصويب شد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، طرح يک فوريتی معتبر بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۱۶ رای موافق‏ ۵۶ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع به تصويب نمايندگان مجلس رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در مقدمه اين طرح که به امضا ۸۱ نفر از نمايندگان رسيده بود تصريح شده بود که مصوبه تحت عنوان طرح حمايت از تاسيس، ‌تقويت موسسات و مراکز آموزش عالی غير دولتی با توجه به آنکه شمول آن در مورد يک موسسه جايگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی را زير سوال می‌برد و اين موضوع با مخالفت سريع با نظرات حضرت امام و مقام معظم رهبری دارد نمی‌تواند از وجاهت قانونی و شرعی برخوردار باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016