پنجشنبه 3 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت فيروز يوسفی فعال مدنی آذربايجانی در تهران، ساوالان سسی

ساوالان سسی : فيروز يوسفی فعال مدنی آذربايجانی و درجه دار اخراجی نيروی زمينی ارتش ايران روز دوشنبه ٣۱ خرداد ٨۹ توسط ماموران حفاظت اطلاعات ارتش در تهران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

ماموران حفاظت اطلاعات ارتش، اين فعال آذربايجانی را هنگامی که وی جهت دريافت مزايای بازخريد اجباری به کارگزينی پادگان فرماندهی ترابری نيروی زمينی ارتش مراجعه نموده بود بازداشت کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازپرس شعبه سوم دادسرای امنيت تهران به خانواده اين فعال آذربايجانی گفته است که يوسفی پس از مصاحبه با رسانه های خارجی در خصوص اخراجش از کار بازداشت شده است. به گفته قاضی نيروی زمينی ارتش عليرغم تسويه حساب کامل اداری اين فعال آذربايجانی مدعی است که وی از طريق مصاحبه با رسانه های خارجی اسرار نظامی را فاش کرده است.

فيروز يوسفی روز چهارشنبه ۲ تير ٨۹ طی تماس تلفنی با خانواده از بازداشت خود در مکانی نامعلوم خبر داده است. تلاشهای خانواده اين فعال آذربايجانی برای اطلاع از هويت نهاد صادر کننده حکم جلب و محل بازداشت وی بی نتيجه بوده و اين امر باعث نگرانی خانواده از وضعيت سلامتی او شده است.

اين فعال مدنی دوشنبه هفته گذشته نيز به شعبه سوم دادسرای امنيت تهران احضار و مورد بازجويی مامورين امنيتی قرار گرفته بود.

يوسفی اسفند ماه ۸۸ پس از ده سال خدمت در نيروی زمينی ارتش ايران به حکم کمسيون رسيدگی به تخلفات کارکنان اين نهاد نظامی بازخريد اجباری شده بود.اين فعال آذربايجانی آبان و اسفند ۸۷ در شهرهای تهران و مراغه نيز بازداشت و به قيد وثيقه از زندان آزاد شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016