جمعه 31 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت آيدين خواجه ای، فعال دانشجويی آذربايجانی در تبريز، ساوالان سسی

ساوالان سسی : آيدين خواجه ای فعال دانشجويی آذربايجانی و دانشجوی حقوق دانشگاه تبريز روز چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۸۹ توسط ماموران امنيتی بازداشت شد.
خانواده خواجه ای می گويند اين فعال دانشجويی آذربايجانی شب چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۸۹ چند ساعت پس از خروج از منزل پدری در کوی ميرداماد تبريز، با خانواده تماس گرفته و خبر از بازداشت خود توسط مامورين اداره اطلاعات داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خواجه ای پيش از اين نيز در تابستان ۸۷ در رابطه با مديريت وبلاگ جنبش دانشجويی آذربايجان(آذوح) بازداشت و به يکسال حبس تعزيری و دو سال حبس تعليقی محکوم گرديده بود. اين فعال دانشجويی آذربايجانی ۱۹ آبان ۸۸ پس از تحمل مدت حبس تعزيری از زندان آزاد شده بود.
بازداشت اين فعال دانشجويی آذربايجانی در حالی صورت می گيرد که با نزديک شدن به يک خرداد سالروز اعتراضات گسترده آذربايجانيها به کاريکاتور توهين آميز چاپ شده در روزنامه دولتی ايران بازداشتها در منطقه آذربايجان سير صعودی به خود گرفته و در روزهای گذشته رامين جباری، آيت مهرعلی بيگلو، مهندس حافظ سردارپور، نادر عزيزی، مهدی زينالی، عليرضا حسين زاده، رضا عبدی، حسين محمدی الوار ، مصطفی جمشيدی، مهناز کريمی و محمد فرجيان بازداشت شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016