جمعه 4 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: حساب حسينيان را از برخی آقايان جدا می‌دانم، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: حساب حسينيان را از برخی آقايان جدا می‌دانم، چراکه ايشان معمولاً از روی اعتقاد سخن می‌گويد و به همين علت برايش احترام قائلم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی مطهری نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهار نظرش در نطق ميان دستور در خصوص برخی از نمايندگان اصولگرا، اظهار داشت: اين حرف که مشکل اصولگرايان برخی از نمايندگان است در پاسخ به سخن آقای حسينيان بود که در توضيح طرح يک فوريتی‌شان گفتند يکی از دلايل فوريت اين طرح حل مشکل اصولگرايان است.
وی افزود: البته من حساب آقای حسينيان را از حساب برخی از آقايان جدا می‌دانم، ايشان معمولاً از روی اعتقاد سخن می‌گويد و به همين جهت برای ايشان احترام قائلم.
مطهری ادامه داد: يادم هست يکی از علمايی که به خاطر کتاب مسأله حجاب از شهيد مطهری انتقاد و گاهی توهين می‌کرد از دنيا رفت؛ پدرم برای تشييع جنازه و مجلس ترحيم او به قم رفتند، فردی از ايشان سئوال کرد با وجود آن انتقادها و توهين‌ها چرا شما در اين مراسم شرکت می کنيد؟ ايشان فرمودند انتقادهای او از روی ديانتش بود و سوءنيتی نداشت؛ لذا من برای کسانی که از روی عقيده اظهار نظر می کنند احترام قائلم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016