یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرايط جسمی وخيم مجيد توکلی در بند ۳۵۰، هرانا

خبرگزاری هرانا - مجيد توکلی، از فعالين معروف جنبش دانشجويی ايران که از اول تيرماه به بند ۳۵۰ منتقل شده است، در شرايط جسمی نامساعدی به سر می برد و مسئولان نسبت به رسيدگی به وضعيت وی بی توجه اند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، آقای توکلی که به دليل شرايط سخت زندان عموما و اعتصاب غذا در سلول انفرادی بند ۲۴۰ خصوصا به نارسايی ريوی مبتلا شده است روز به روز شرايط وخيم تری پيدا می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين روند تاجايی است که داروهای قبلی که توسط پزشک برای اين زندانی سياسی تجويز شده بود، ديگر جوابگوی وضعيت وی نيست و دکتر بهزاديان نژاد، هم بند وی، توصيه کرده که ديگر از اين دارو ها استفاده نکند چرا که عواقب خواهد داشت.

مجيد توکلی اکنون در اتاق ۲ بند ۳۵۰ (اتاق ۵ قديم) محبوس است و از زمان انتقال تاکنون تنها موفق به برقراری يک تماس ۲ دقيقه ای با خانواده ی خود شده است.

مدتی است که علی رغم ساخت و ساز و شرايط نامطلوب بند ۳۵۰، زندانيان سياسی محبوس در ساير بندها (خصوصا اندرزگاه های۷-۸) را به اين مکان منتقل می کنند. در اين بند نسبت به ساير بندهای عمومی، محدوديت های بيش تری به زندانيان اعمال می شود.

لازم به يادآوری است که مجيد توکلی، دانشجوی دانشگاه پلی تکنيک تهران، از ۱۶ آذر سال ۸۸ تاکنون در زندان به سر می برد و با حکمی ۸ و نيم ساله مواجه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016