یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور ۲۰ حکم اعدام در کردستان، رهانا

رييس ستاد مردمی پيشگيری و حفاظت اجتماعی دادگستری استان کردستان گفت: تاکنون حکم اعدام برای ‌٢٠ شهروند به اتهام «قاچاق مواد مخدر» در استان صادر شده که حکم هشت نفر از آنها اجرا شده است.

خبرگزاری حقوق بشر ايران
رهانا: حسن بابايی در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استانداری کردستان، اظهار کرد: دادگستری کردستان در برخورد با مجرمان مواد مخدر، حداکثر مجازاتی را که در قانون تعيين شده است، به کار می‌برد.

به گزارش ايسنا، وی ادامه داد: بيشتر فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر در استان کردستان دستگير شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بابايی با اشاره به اينکه ‌۵٢/٢٧ درصد زندانيان استان کردستان در ارتباط با اعتياد و مواد مخدر هستند، افزود: در حال حاضر ‌۶٣۵ نفر به ارتکاب «اعتياد به مواد مخدر، حمل، نگهداری، توزيع، ترانزيت و ارتکاب جرائم ناشی از اعتياد» در زندان‌های استان به سر می‌برند.

رييس ستاد مردمی پيشگيری و حفاظت اجتماعی دادگستری استان کردستان با اشاره به صدور حکم اعدام برای ‌٢٠ نفر از محکومان مواد مخدر در استان، بيان کرد: همچنين تاکنون در استان ‌۴٣ نفر به حبس ابد محکوم شده‌اند.

وی اعتياد را جرم عنوان و تصريح کرد: بر اساس قانون فرد معتاد مجرم است مگر اينکه خود را داوطلبانه به نهادهای انتظامی معرفی کند و آنها نيز وی را به مراکز درمانی ارجاع دهند.

بابايی افزود: از مجموع زندانيان مواد مخدر در استان، بيش از ‌١۵ درصد آنها به دليل ارتکاب ساير جرائم ناشی از اعتياد به زندان افتاده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016