چهارشنبه 9 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از ده سال حبس، سعيد ماسوری هم‌چنان محروم از حقوق اوليه، هرانا

خبرگزاری هرانا – دکتر سعيد ماسوری زندانی سياسی محبوس در زندان رجايی شهر که به حبس ابد محکوم شده است با تحمل يک سوم حبس خود همچنان از حق مرخصی برخوردار نيست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، دکتر سعيد ماسوری که به اتهام ارتباط و همکاری با يک سازمان سياسی ابتدا به اعدام و سپس به ابد محکوم شده است با گذشت ده سال تا کنون از داشتن مرخصی که به عنوان حقوق اوليه زندانی در قانون تعريف شده است برخوردار نبوده است. خانواده اين زندانی در گفتگو با گزارشگر هرانا اعلام داشت ماه گذشته برای موافقت مسئولين با مرخصی وی به دادستانی تهران مراجعه نموده است ولی دادستان تهران آقای دولت آبادی به دليل اينکه از وضعيت پرونده اين زندانی اطلاعی نداشته است پاسخ به درخواست ايشان را به آينده موکل کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مادر اين زندانی سياسی به هرانا ميگويد فرزندش در دی ماه سال ۷۹ هنگام ورود به کشور بازداشت شده است ولی وزارت اطلاعات در ارديبهشت ماه سال ۸۰ دستگيری فرزندشان را به آنها اطلاع داده است وی در سال ۸۱ از سوی دادگاه انقلاب به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد و ۳ ماه بعد در دادگاه تجديد نظر حکمشان مجددا تائيد شده است.

آقای ماسوری که هم اکنون در سالن ۱۰بند ۴ زندان رجايی شهر کرج بسر می برد و پيشتر در زندانهای اهواز و اوين نيز تحمل حبس نموده است وی به مدت ۲ سال پيش از انتقال به رجايی شهر در سلول های انفرادی بند ۲۰۹ و همچنين عمومی همين بند نگهداری شده است و با تقليل حکمش از اعدام به ابد به زندان رجايی شهر منتقل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016