دوشنبه 14 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری حسن رحيمی بيات، فعال حقوق ملی و حقوق بشر

طبق خبر دريافتی، مهندس حسن رحيمی بيات، مهندس عمران و از فعالين شناخته شده حرکت ملی آذربايجان و عضو کميته گزارشگران حقوق بشر و از فعالين حقوق بشر در ساعت ۱.۵ بعد از ظهر شنبه ۱۲ تيرماه ۸۹ در محل کار خود دستگير شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به گزارش شاهدان عينی چهار نفر از نيروهای اطلاعات به محل کار وی مراجعه می‌کنند و وی را بازداشت کرده به زندان اوين منتقل می‌سازند.
مهندس رحيمی بيات از جمله شخصيت‌های آذربايجانی است که همواره بر فعاليت‌های مدنی تاکيد داشته, امضای او در پای بسياری از نامه های سرگشاده فرهيختگان آذربايجان ديده می‌شود، از جمله در آخرين نامه صادره از سوی روشنفکران آذربايجانی تحت عنوان "معيارهای ما" که در خصوص جنبش سبز و مسائل آذربايجان نوشته و منتشر شده است. او دو سال پيش از اين نيز در شهريورماه ۱۳۸۷ همراه با يک گروه ۲۰ نفره در يک مراسم افطاری بازداشت شده و در بندهای ۲۴۰ و ۲۰۹ اوين به مدت قريب به ۴۰ روز در انفرادی به سر برده است.
مهندس رحيمی طی به علت بحران اقتصادی حاکم بر کشور مدت چندين ماه بيکار بوده و در ارديبهشت ماه امسال در يک پروژه ساختمانی در تهران مشغول به کار شده بود که در همان محل نيز دستگير گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016