سه شنبه 15 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون امنيتی و انتظامی وزير کشور: مهاجران افغانی در شرايطی برابر با مردم ايران زندگی می‌کنند، فارس

خبرگزاری فارس: علی عبداللهی گفت: جمهوری اسلامی در ۳۰ سال گذشته در مواقع سختی‌ها هميشه در کنار مردم افغانستان بوده است و مهاجران افغانی در شرايطی برابر با مردم ايران زندگی می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی عبداللهی معاون امنيتی و انتظامی وزير کشور در ديدار با معاون وزير امور خارجه دولت افغانستان گفت: تنها ۳ درصد مهاجرين افغانی در اردوگاهها زندگی می کنند و بقيه مهاجرانی که مجاز هستند از همه امکانات از جمله حساب بانکی ، يارانه و بيمه برخوردارند که اين وضعيت در برخی کشورهای همسايه افغانستان برای آنها فراهم نيست..
عبداللهی با ااعلام اينکه ۲ ميليون افغانی در ايران شاغل هستند، تاکيد کرد : فراهم کردن تسهيلات برای مهاجرين هزينه زيادی بر دوش دولت ايران می گذارد اما با توجه به اينکه شرايط افغانستان آرامتر خواهد شد از دولت افغانستان می خواهيم به بازگشت داوطلبانه مهاجرين کمک کند.
معاون امنيتی و انتظامی وزير کشور خاطر نشان کرد : در حاليکه سال گذشته تنها ۵ هزار نفر از مهاجران افغانی از ايران به کشورشان بازگشتند بازگشت مهاجران از کشور پاکستان ۲۸۰ هزار نفر بود.
وی افزود: ما برای افزايش کنترل مرزها طرح حريم امنيتی مرز را به تصويب رسانديم که بر اساس آن پليس مجاز است در محدوده مرز با اختيارات کامل عمل کند.
در اين ديدار همچنين اکلل حکيمی معاون سياسی وزير خارجه افغانستان با اشاره به روابط بسيار نزديک دو کشور گفت : دولت افغانستان به موافقت نامه های سرحدی با ايران در خصوص مبارزه با مواد مخدر و جرايم فرا مليتی متعهد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016