جمعه 4 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۰۳ تبعه غير مجاز در زاهدان دستگير شدند، ايسنا

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ تبعه بيگانه غيرمجاز قبل از رسيدن به شهرهای مرکزی ايران دستگير و به اردوگاه‌های اتباع بيگانه تحويل داده شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه سيستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگيری ۱۰۳ مهمان ناخوانده در محورهای مواصلاتی اين شهرستان خبر داد و در اين خصوص گفت: در اجرای طرح شناسايی و دستگيری اتباع بيگانه غيرمجاز در استان، ماموران انتظامی مستقر در ايست بازرسی کوله سنگی، پاسگاه تل سياه و پليس راه زاهدان، زابل حين گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری موفق شدند اين تعداد تبعه غيرمجاز را دستگير کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرهنگ احمد طاهری افزود: در اين رابطه ۳ دستگاه خودرو توقيف، دو نفر نيز دستگير و به همراه اتباع بيگانه غيرمجاز به مراجع قانونی تحويل داده شدند.

وی قاچاق انسان را در جاده‌های استان يکی از علل مهم حوادث ناگوار رانندگی دانست که علاوه بر اين‌که جان همشهريان را به خطر می‌اندازد، باعث تحميل خسارات سنگين بر استان شده، همچنين ضريب امنيت را در محورهای مواصلاتی استان کاهش می‌دهد.

وی از آحاد مردم خواست برای جلوگيری از ورد اتباع بيگانه غيرمجاز هر گونه خبر يا اخباری را از طريق مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ به اطلاع ماموران رسانده تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016