سه شنبه 15 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجری، عضو کميته ويژه مجلس در پيگيری حوادث بعد از انتخابات: اگر مسئولان صلاح بدانند اسامی محکومان کهريزک منتشر می شود، مهر

عضو کميته ويژه مجلس در پيگيری حوادث بعد از انتخابات اعلام اسامی محکومان به قصاص در پرونده کهريزک را در مقطع فعلی خلاف قانون دانست.
فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در پاسخ به اين سئوال که آيا اعضای کميته ويژه مجلس با توجه به گزارشی که از حوادث بعد از انتخابات به خصوص از بازداشتگاه کهريزک تهيه کردند از نحوه رسيدگی به اين پرونده راضی هستند، گفت: رسيدگی ها بسيار خوب و منطبق با قانون بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سئوال که چرا اسامی محکومان در اين پرونده منتشر نشده است ، گفت: علت اين است که اعلام اسامی اين محکومان در زمان فعلی خلاف قانون است زيرا حکم به قطعيت نرسيده است.

تجری در پاسخ به اين سئوال که بنا بر گفته شما در صورت قطعيت احکام صادره مردم از اسامی محکومان مطلع خواهند شد، گفت: آن هم بستگی به صلاحديد مسئولان دارد در صورتی که مسئولان مربوطه صلاح بدانند اسامی محکومان در اختيار رسانه ها گذاشته می شود اما در اين مقطع انتشار اسامی خلاف قانون است.

عضو کميسيون قضايی و حقوقی مجلس درباره اعلام اسامی بازداشت شدگان در حوادث بعد از انتخابات پيش از اعلام حکم قطعی نيز گفت: در آن زمان هم من به آن رويه اعتراض کردم و تاکيد داشتم که اعلام اسامی و انتشار تصاوير خلاف قانون است. به دنبال اعتراضات، قوه قضائيه نيز از روند دادرسی ها در آن زمان که مبتنی بر انتشار اسامی بود جلوگيری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016