سه شنبه 15 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابوالفضل عابدينی، فعال حقوق بشر و روزنامه نگار، ممنوع الملاقات شد، هرانا

خبرگزاری هرانا - صبح روز سه شنبه، پانزدهم تيرماه، ابوالفضل عابدينی روزنامه نگار و از مسئولان سابق مجموعه فعالان حقوق بشر درايران، از ديدار با خانواده ی خود منع شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مادر ابوالفضل عابدينی نصر امروز صبح برای ديدن فرزند در بندش به زندان کارون اهواز مراجعه کرد اما مسئولان به ايشان گفتند که پسرش تا اطلاع ثانوی ممنوع الملاقات است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مادر اين زندانی سياسی، پس از مشاهده ی چنين وضعی برای دريافت پاسخی به مسئولين زندان کارون اهواز مراجعه کرد که به وی اعلام شد اين دستور ممنوعيت ملاقات از سوی رييس زندان صادر شده؛ هرچند که از بازگو کردن جزئيات چنين تصميمی امتناع نمودند.

آقای عابدينی در حال سپری کردن دوران محکوميت ۱۱ ساله خود در بند ۶ زندان کارون اهواز است و از زمان انتقال به اين زندان تاکنون هيچ گونه ملاقات حضوری با خانواده ی خود نداشته و تنها از طريق کابين می توانست با مادر و برادران خود ديداری کوتاه داشته باشد.

اين فعال حقوق بشر پيش از اين چندين بار در خصوص هم بند شدن با زندانيان خطرناک و در معرض خطر قرار داشتن جانش هشدار داده بود.

شايان ذکر است که خانواده ابوالفضل عابدينی در شهرستان رامهرمز، در يکصد کيلومتری اهواز ،ساکن هستند و برای ملاقات چند دقيقه ای با وی مجبور هستند در گرمای بالای ۵۰ درجه استان خوزستان اين مسافت را طی نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016