پنجشنبه 17 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسن آخريان، معروف به جلاد بند يک زندان گوهردشت کرج، برکنار شد، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده "به فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" حسن آخريان معروف به جلاد بند ۱ زندان گوهردشت کرج که در شکنجه و جنايت شهرت خاصی داشت پس از افشاگری گسترده جنايتهای او از رياست بند ۱ زندان گوهردشت کرج برکنار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز پنجشنبه ۱۷ تير ماه حسن آخريان رئيس بند ۱ زندان گوهردشت کرج که زندانيان به او لقب جلاد بند داده بودند از رياست بند ۱ زندان گوهردشت برکنار شد.اين جنايتکار عليه بشريت در شکنجه وحشيانه و قرون وسطائی زندانيان اسير و بی دفاع نقش موثری داشت.او در زمان به عهده گرفتن رياست اين بند اقدام به ساختن شکنجه گاهی نمود که خود شخصا زندانيان را مورد وحشيانه ترين شکنجه ها قرار می داد.

حسن آخريان دستور می داد که به زندانيان بی دفاع پابند ،دست بند از پشت و چشم بند بزنند و همراه با افسر پاسدار آقا ميرزائی و پاسداربندهايی مانند محمدی اقدام به تجاوز جنسی،استعمال باتون ،شکستن دست و پا و ساير اعضای بند زندانيان می نمودند. پس از مقاومت گسترده زندانيان و افشای جنايتهای هولناک او، مدتی از حضور در شکنجه گاه بند ۱ خوداری می کرد تا اينکه امروز او را از اين بند برکنار کردند.

علی حاج کاظم رئيس زندان ،علی محمدی معاون زندان به حسن آخريان اختيارات گسترده ای داده بودند که بتواند هر جنايتی را عليه زندانيان در زندان مرتکب شود.افراد فوق الذکر و کرمانی و فرجی رئيس و معاون اطلاعات زندان و رضا ترابی رئيس بازرسی از جنايتکاران عليه بشريت می باشند همدستان اين فرد در شکنجه های وحشيانه و قرون وسطائی هستند.

زندانی سياسی بهروز جاويد طهرانی به دستور اين فرد بيش از يک سال است که به بند ۱ زندان گوهردشت کرج منتقل شده است. او اکثر مدت بازداشت خود را در سلولهای انفرادی بند ۱ معروف به سگدونی گذراند.حسن آخريان نسبت به زندانی سياسی بهروز جاويد طهرانی کينه ای ضد بشری دارد و در طی اين مدت که او رئيس بند ۱ بود. تقريبا دائم در سلولهای انفرادی بسر برد.زندانی سياسی بهروز جاويد طهرانی از ۹ خرداد ماه در بدترين سلول انفرادی و در شرايط قرون وسطائی قرار داده شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016