چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنارگذاشتن الهام و کعبی از شورای نگهبان، ايلنا

- محمد سليمی، احمد بيگی حبيب‌آبادی،محمدرضا عليزاده ، محمدهادی صادقی ، سيامک ره‌پيک به مجلس معرفی شدند
- دوره حجت‌الاسلام کعبی، غلامحسين الهام و محمدرضا عليزاده برای عضويت به اتمام رسيد


ايلنا : رئيس قوه قضائيه اسامی پنج حقوقدان را به منظور انتخاب سه نفر از حقوقدانان شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا ، آيت‌الله صادق آملی‌لاريجانی در نامه‌ای به رئيس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نظر به اينکه مدت عضويت سه نفر از اعضا حقوقدان شورای نگهبان در تاريخ ۲۵/۴/۸۹ به پايان می‌رسد، بدينوسيله در اجرای بند ۲ از اصل ۹۱ قانون اساسی آقايان: محمد سليمی، رئيس شعبه ۳۱ ديوان عالی کشور،احمد بيگی حبيب‌آبادی، مشاور رئيس قوه قضائيه، محمدرضا عليزاده، عضو فعلی حقوقدان شورای نگهبان،محمدهادی صادقی، عضو هيات علمی دانشگاه شيراز،سيامک ره‌پيک، رئيس دانشکده علوم قضايی و خدمات اداری به مجلس محترم معرفی می‌گردند تا سه نفر حقوقدان شورای نگهبان از بين آنان انتخاب شوند.
به گزارش ايلنا رييس قوه قضاييه با توجه به اتمام دوره حجت‌الاسلام کعبی،غلامحسين الهام و محمدرضا عليزاده، اين افراد را برای عضويت در شورای نگهبان به مجلس معرفی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016