چهارشنبه 23 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تخريب آرامگاه زندانيان سياسی جان‌باختۀ دهۀ ۶۰ در رشت، برای محوکردن اسناد و آثار جنايت، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" برای از بين بردن آثار و اسناد جرم اين رژيم آرامگاه زندانيان سياسی دهۀ ۶۰ و بخصوص قتل عام ۶۷ در گورستان تازه آباد رشت را تخريب،قطعه بندی و به فروش می رسانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در چند هفتۀ اخير تعدادی از آرامگاه زندانيان سياسی دهۀ ۶۰ و بخصوص زندانيان سياسی قتل عام شده در سال ۶۷ در گورستان تازه آباد رشت برای از بين بردن اسناد جنايت قصد محو کردن آنها را دارند. آرامگاه های تخريب شده را قطع بندی کرده اند و در حال فروش آنها هستند.همچنين بعضی از آرامگاه ها که شهدای راه آزادی در آن خفته اند بصورت دو طبقه در آورده اند و آرامگاه پايينی که مربوط به شهدای راه آزادی بطور کامل از ديد مخفی کرده اند.

عمليات تخريب ،قطعه بندی جديد و فروش آرامگاه شهدای راه آزادی توسط مامورين وزارت اطلاعات صورت می گيرد. آنها از اين طريق قصد دارند که اسناد و آثار جرم و جنايت اين رژيم را از بين ببرند.

مامورين وزارت اطلاعات حتی آرامگاه شهدای راه آزادی که تنها جايی است که خانواده های آنها هر هفته گرد هم می آيند و ياد و خاطره عزيزانشان را گرامی می دارند را از آنها گرفته اند.مامورين وزارت اطلاعات همچنين خانواده ها را مورد تهديد و تحت فشار قرار داده اند که در مقابل تخريب و فروش آرامگاه عزيزانشان بايد سکوت پيشه کنند در غير ای صورت آنها هم دستگير خواهند شد.

خانواده های زندانيان سياسی قتل عام شده در مقابل اين عمل غير انسانی که به آرامگاه ها عزيزانشان هم رحم نمی کنند دست به اعتراض زده اند و خواستار متوقف شدن اين عمل جنايتکاران هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016