شنبه 26 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جنایات جندالله و سیاست نابخردانه نظام حاکم را محکوم مینمايیم - بیانیه جبهه ملی ایران-آمریکا و اروپا

بار دیگر گروه تروريستی جندالله، مرتکب جنایت دهشتناکی گرديده که قربانيان آن انسان های درد کشيده و محرومی ميباشند که تنها گناه آنها بودن زير سلطه نظامی بی خرد و خودکامه است.

کشتاری که نه تنها مصيبت زدگان بلوچ را در ماتم فرو برده بلکه همه ايرانيان را در غم برادران و خواهران بلوچ خود داغدار کرده است.

جمهوری اسلامی با اعمال سیاست های غیر انسانی و ضد ایرانی خود شریک جندالله در اجحاف به مردم و ایجاد جو ترور و وحشت در بلوچستان است، تا جایی که نماینده زاهدان به دلیل تضییع حقوق شهروندان این استان از مجلس حکومتی استعفا میدهد.

نظام غير مردمی حاکم به جای اينکه سرمایه های ملی ايرانيان را در مناطق محروم و عقب نگه داشته کشوربرای رفاه هموطنان محروم ما هزينه نمايد، صرف ماجراجویی های خود درغزه و لبنان و مناطق دور افتاده جهان مینمايد. باعث نهايت شرمساری و تعجب است که عده ای در لباس به ظاهر اپوزیسیون حکومت، این روند ضد ملی را تایید میکنند.

جبهه ملی ایران، جنایات گروه تروریستی جندالله و سیاست های نابخردانه نظام را در مقابله با مشکلاتی که خود برای اقوام ايرانی آفريده است محکوم کرده و خواستار پایان دادن به خشونت و رسیدگی فوری به اوضاع اسفناک استان سیستان و بلوچستان و دیگر مناطق محروم کشور میباشد.

جبهه ملی ایران-آمریکا و اروپا
26 تیر 1389



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016