چهارشنبه 30 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی هوايی ارتش: نيروهای مسلح در معرض تهاجم فرهنگی بيگانگان قرار دارند، ايلنا

ايلنا: فرمانده نيروی هوايی ارتش گفت: نيروهای مسلح در معرض تهاجم فرهنگی بيگانگان قرار دارند.
به گزارش ايلنا، اميرحسن شاه صفی در دهمين دوره مسابقات سراسری قرآن کريم ويژه خواهران شاغل همسران، فرزندان نهاجا در پايگاه دوم شکاری تبريز طی سخنانی گفت: امروز يکی از بزرگترين حربه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران تهاجم فرهنگی است که لبه تيز آن فکر انديشه و هويت اسلامی امت شريف ايران خصوصا جوانان و نوجوانان اين مرز و بوم ين مرز و بوم را نشانه گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه افزود: نيروهای مسلح به خصوص نيروی هوايی ارتش جمهوری اسلامی ايران به خاطر جايگاه ويژه در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از اين خطر مستثنی نبوده ، بلکه در معرض تهاجم فرهنگی بيگانگان قرار می‌گيرند.
وی در ادامه گفت: مجموعه نيروی هوايی ارتش با درک اين مهم و در راستای انجام وظايف و مسووليت‌های قرآنی و فرهنگی برای خانواده‌های کارکنان نيروی هوايی و با هدف رشد و تعالی فکری و معنوی همه ساله مسابقات قرآنی فرزندان و خواهران شاغل را سالهاست راه‌اندازی نموده است تا در زمينه‌های رشد و شکوفايی آنان در زمينه‌های قرآنی و فرهنگی موثر باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016