جمعه 1 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت کاويز نوزدهی برای گذراندن دوران محکوميت، هرانا

خبرگزاری هرانا - " کاويز نوزدهی " شهروند بهايی ساکن مشهد صبح روز پنج شنبه ۳۱ تير ماه ۸۹ پس از احضار به دايره اجرای احکام دادسرای مشهد ، بازداشت و برای گذراندن محکوميت ۲ ساله به زندان وکيل آباد مشهد منتقل گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، نامبرده به همراه هشت شهروند بهايی ديگر طبق پرونده مختومه اعلام شده ای مربوط به مرداد ۱۳۸۴ ، با تشديد فشارهای اخيربر شهروندان بهايی ايران طی ماههای گذشته محاکمه شده و به اتهام " تبليغ عليه نظام ، اقدام عليه امنيت ملی از طريق عضويت در تشکيلات بهايی ، ارتباط با بيگانگان ، تشکيل اجتماعات غير قانونی و نشر و توزيع سی دی و کتب " به ۲ و ۵ سال محکوم شده اند .

نکته قابل توجه در رابطه با اين ۹ شهروند بهايی اينست که با آنکه پرونده ، اتهامات و دادگاه يکسان است ولی به دليل جلوگيری از گستردگی پخش خبر اين افراد بطور انفرادی و با فاصله زمانی احضار و بازداشت می شوند.

تاکنون ناهيد قديری ، نسرين قديری ، سيما رجبيان ، داور نبيل زاده و کاويز نوزدهی برای سپری کردن دوران محکوميت بازداشت و زندانی شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016