شنبه 2 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار محمدمصطفايی به شعبه امنيتی دوم بازپرسی زندان اوين: پس لرزه های توقف يک حکم سنگسار؟ کمپين بين المللی حقوق بشر

محمدمصطفايی وکيل دادگستری، به شعبه امنيت دادگاه زندان اوين احضارشده است.

وبلاگ/مصاحبه: محمدمصطفايی وکيل بسيار از پرونده های سياسی و حقوق بشری به کمپين بين المللی حقوق بشردرايران گفت که روز گذشته به شعبه امنيتی دادگاه زندان اوين احضارشده است: « من در دفترم بود که به مامور ابلاغ اخطاريه ای به من داد که در آن نوشته شده بود که ظرف سه روز از زمان رويت به شعبه دوم بازپرسی شهيدمقدس واقع در زندان اوين مراجعه کنم که شعبه امنيتی است.» او در پاسخ به اينکه آيا می داند به چه دليلی به دادگاه امنيتی زندان اوين احضار شده است گفت: « حقيقتا من هم تا کنون مرتکب خطايی نشدم که در آن شعبه من را احضار کردند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين وکيل مدافع درخصوص موضوع اظهاراتی که برخی رسانه ها در خصوص فشاربه خانواده سکينه آشتيانی و همچنين احضار پسر وی برای پاسخگويی به برخی سوالات انجام شده گفت که در اين خصوص مقداری بزرگ نمايی شده است: « اين طور نيست که خانواده تحت فشارقرارگرفته باشد.» مصطفی يی همچون تصريح کردکه طی سالهای گذشته با گرفتن پرونده های مختلف تلاش کرده است که از افراد بی دفاع دفاع کند و با جلوگيری از اعدام و يا محکوميت افراد بيگناه از اينکه تصوير سياسی از کشور ونظام جمهوری اسلامی ايران کشيده شود جلوگيری کند. مصطفی يی همچنين به کمپين گفت که طی سالهای گذشته همه فعاليت های حقوقی انجام شده را در چارچوب قانون و با اعتماد به اينکه می توان درتعامل با مقامات قضايی به دفاع عادلانه از متهمين پرداخت انجام داده است.

اظهارمحمدمصطفايی به شعبه امنيت دادگاه اوين درحالی صورت می گيرد که پس از توقف حکم سنگسارسکينه آشتيانی اظهارات متفاوتی درخصوص بازجويی مجدد از وی در زندان ونيز فشاربر فرزند وی برای سکوت وسخن نگفتن با رسانه ها منتشر شده بود. اين وکيل مدافع نيز هم در وبلاگ شخصی خود و هم در گفت وگو با رسانه ها بارها در خصوص وضعيت موکلانش در چارچوب طرح مواردحقوقی گفت وگو کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016