شنبه 2 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: تعدادی از عوامل حادثه زاهدان دستگير شدند، ايسنا

وزير کشور گفت: دغدغه و رويکرد اصلی دولت خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه لرستان، مصطفی محمدنجار در آيين توديع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به اين مطلب و فاجعه تروريستی زاهدان، افزود: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خاری در چشم استکبار جهانی است و استکبار جهانی و در رأس آن آمريکا که منافع خود را در منطقه از دست داده‌اند عصبانی هستند و به همين خاطر عليه ملت و انقلاب ايران توطئه‌ می‌کنند.

وی افزود: سياست‌های استکبار جهانی در کشورهای لبنان، فلسطين، عراق و افغانستان با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شده و استکبار جهانی اين شکست خود را از چشم مسلمانان می‌بينند، لذا می‌خواهد با ايجاد تفرقه و اختلاف بين شيعه و سنی مسلمانان جهان را به جان هم بيندازد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نجار ادامه داد: استکبار جهانی به‌ويژه آمريکا در‌صدد است با دامن زدن به اختلافات مذهبی و قوميتی در ايران به‌ويژه سيستان و بلوچستان، يک نوع گسست دينی و مذهبی در ايران ايجاد کند.

وزير کشور گفت: تشييع جنازه‌ای که مردم شيعه و سنی زاهدان از شهدای فاجعه تروريستی داشتند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد.

نجار با بيان اين‌که ما مديون مردمی هستيم که در پرتو ناب ولايت افتخار خدمتگزاری را برای مسئولان فراهم کردند و رسالت ماست که قدر اين نعمت را بدانيم و در خدمت‌رسانی بيشتر به مردم که مورد تأکيد رئيس جمهوری است، تلاش کنيم، اختلافات مذهبی، قومی و فتنه سال گذشته در ايران را از توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: استکبار جهانی با بکارگيری همه تجربيات و امکانات با کمک ايادی داخلی خود به صحنه آمد تا عليه ملت و انقلاب توطئه ديگری را رقم بزند که با هوشياری مردم و هوشمندی رهبر معظم انقلاب جريان فتنه با راهپيمايی شکوهمند مردم ايران در نهم دی خنثی شد.

وزير کشور گفت: تعدادی از عوامل مرتبط با اقدام تروريستی زاهدان دستگير شدند.

مصطفی محمدنجار همچنين در حاشيه مراسم توديع و معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سخنانی اظهار کرد: همانطور که قبلا هم گفتم ما عوامل اين حادثه را می‌شناسيم و در حال حاضر در حال پيگيری اين موضوع هستيم.

وی با بيان اين‌که تاکنون تعدادی از عوامل اين حادثه تروريستی دستگير شده‌اند، يادآور شد: اخيرا معابری را که اين گروهک‌ها از آن تردد می‌کنند، بسته‌ايم و ۹ نفر نيز از اشراری که از اين معابر تردد می‌کردند به هلاکت رسيده‌اند.

وزير کشور يادآور شد: همچنين شناسايی‌ها و اقدامات خوبی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنيتی انجام شده است که با قاطعيت و جديت موضوع را پيگيری می‌کنيم.

نجار تصريح کرد: به زودی عوامل اين حادثه به ويژه کسانی که اين گروهک‌ها را تجهيز و حمايت می‌کند به سزای عمل ننگين خود خواهند رسيد.

وی خاطرنشان کرد: همچنين در وقت مناسب برخورد لازم را با کشورهايی که اين گروهک‌ها برای تردد از خاک آنها استفاده می کنند، انجام خواهيم داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016